70cc stage 6 sport pro Zuiger

RafHeuvelmann

New Member
Hallo allemaal, ik ben zojuist gestart met een nieuw project voor mijn Gilera Runner “98 50cc.
Onlangs heb ik een niet lopend getuned blok gekocht bij een vriend van mij (het blok was van zijn broer) dit blok had een stage 6 70cc cilinder (gemaakt door athena) volgens zijn broer.
De zuiger veer is inmiddels vast geroest vanwege water wat in het blok gekomen was met schoonmaken, nu wil ik deze cilinder op mijn Runner monteren alleen vind ik nergens online Pakkingen of zuigers.
Ik heb de zuiger al in bezine laten weken 2 nachten alleen werkte dat helaas ook niet. Hebben jullie toevallig tips om de zuigerveer los te krijgen? Of moet ik een nieuwe zuiger halen? Ik heb al een tijdje rondgekeken voor een nieuwe zuiger maar die kon ik niet vinden.
Weet iemand hoe ik dit oplossen kan?
Ik hoor het graag.

Mvg,
Raf
 
Advertisement - register to remove this

Pakkingen:

De eerste reeks stage6 sport pro en racing zijn inderdaad door Athena gemaakt. Je kunt dus een Athena zuiger nemen.
Bedankt Tim Ark voor je antwoord, en gelijk de link. Ik had ook al gekeken voor een zuiger van athena, ik heb nu de maat B zuiger die moet ik dan gewoon nog een keer halen toch?

Mvg,
Raf Heuvelmann
 
Back
Top