Aerox 2011 probleem

yentel

New Member
Beste.. ik heb sinds woensdag een aerox van 2011 maar het probleem is gisteren had ik helemaal geen stroom meer kan me lichtspel kapot zijn of niet?. nergens komt er stroom door ook niet op de lichtspoel zelf heb alles uigemeten en nu weet ik niet meer wat te doen kan iemand me helpen met vriendelijke groetjes yentel...
 
Advertisement - register to remove this

Beste yentel,

niet erg duidelijk je vraagstelling en vooral als je komt met de opmerking:

nergens komt er stroom door ook niet op de lichtspoel zelf heb alles uigemeten

Misschien eerst eens kijken of de zekering(en) nog heel zijn.
Verder even goed omschrijven wat het nu wel en wat het nu niet doet en wat en hoe je gemeten hebt.
 
een elektrische aerox??

zonder gekheid: je verhaal is nogal vaag, en de stroom storing kan op zoveel plekken zitten.
dus wat heb je wel doorgemeten en wat niet?
en wat is er al aan de scooter gedaan voordat het probleem begon?
 
een elektrische aerox??

zonder gekheid: je verhaal is nogal vaag, en de stroom storing kan op zoveel plekken zitten.
dus wat heb je wel doorgemeten en wat niet?
en wat is er al aan de scooter gedaan voordat het probleem begon?
Nog niks ik heb hem zo gekocht en aan de lichtspoel heb ik stroom eerst gemeten maar plots was alles weg van electric en cdi was nog goed of kan die ook kapot zijn?
Post automatically merged:

Beste yentel,

niet erg duidelijk je vraagstelling en vooral als je komt met de opmerking:



Misschien eerst eens kijken of de zekering(en) nog heel zijn.
Verder even goed omschrijven wat het nu wel en wat het nu niet doet en wat en hoe je gemeten hebt.
Er zit geen zekering in omdat ik ook geen battery heb zitten ze zeiden altijd dat die zonder battery start en eerst vonkte die en wou die starten maar plots was er geen elektric meer ik heb alles geprobeerd maar niks werkt
 
Nog niks ik heb hem zo gekocht
Deed ie t wel gewoon normaal toen je m kocht? (,Proefrit gemaakt?)
Er zit geen zekering in omdat ik ook geen battery heb
Een aerox zonder batterij??
Dat klopt niet, het is geen tomos standard!
ze zeiden altijd dat die zonder battery start en eerst vonkte die en wou die starten maar plots was er geen elektric meer ik heb alles geprobeerd maar niks werkt
Denk dat daar je probleem zit.
Een aerox heeft een accu nodig voor o.a. je 12v circuit (startmotor, verlichting etc.)
Het spul is er niet op gemaakt om enkel op de spoel te werken...
Als klopt wat ik denk heb je geld neergelegd om andermans beun probleem over te nemen.

Het kan zo simpel zijn als het terug aansluiten van een accu, maar het kan ook dat er met de bedrading geklooit is, en in dat geval ben je verder van huis.
 
Back
Top