elec choke ombouwen naar handchoke

Advertisement - register to remove this

waarom is het niks waard dan?

Gutner is gewoon het merk van de carburateur welke best goed zijn en std op alle Peugeot's zitten ...

niks mis mee.

er zijn overigens ook andere dingen die meespelen of een electrische choke goed werkt of niet.

om je vraag te beantwoorden , dat setje is ALLEEN de KABEL en de CHOKEHENDEL , niet de choke zelf die in je carburateur zit.

die set ben je dus ook nog nodig!!
 
dat zal niet aan de choke liggen , het is namelijk zo dat de choke er altijd juist op staat , en hoe warmer hoe meer als de choke eraf gaat.

ik denk eerder dat je stationairsproeier verstopt zit , deze is HEEL erg belangrijk bij Peugeot , daarnaast moet de luchtstelschroef niet meer dan zo'n 1,5 slag uit staan en de naald in het midden. en natuurlijk een sproeier die groot genoeg is. Ook de chokscproeier(buis) kan verstopt zijn , of vuil.

veel brommers lopen koud niet 100% stationair overigens , maar dit kan ook aan de verstopt kanaaltije en/of sproeier liggen , het komt namelijk nogal nauwkeurig en alles moet dus perfect zijn , OOK met handchoke (waar de brommer hoogstens NOG minder goed stationair draait koud)

dus eigenlijk los je daarmee niks op..

als een handchoke carburateur bovengenoemde problemen heeft doet ie precies hetzelfde namelijk...
 
dat zal niet aan de choke liggen , het is namelijk zo dat de choke er altijd juist op staat , en hoe warmer hoe meer als de choke eraf gaat.

ik denk eerder dat je stationairsproeier verstopt zit , deze is HEEL erg belangrijk bij Peugeot , daarnaast moet de luchtstelschroef niet meer dan zo'n 1,5 slag uit staan en de naald in het midden. en natuurlijk een sproeier die groot genoeg is. Ook de chokscproeier(buis) kan verstopt zijn , of vuil.

veel brommers lopen koud niet 100% stationair overigens , maar dit kan ook aan de verstopt kanaaltije en/of sproeier liggen , het komt namelijk nogal nauwkeurig en alles moet dus perfect zijn , OOK met handchoke (waar de brommer hoogstens NOG minder goed stationair draait koud)

dus eigenlijk los je daarmee niks op..

als een handchoke carburateur bovengenoemde problemen heeft doet ie precies hetzelfde namelijk...

als die stationairsproeier verstopt zou zitten dan zou die toch ook niet goed stationair lopen als ie warm is? als ik over koud praat heb ik het trouwens echt over de eerste 10 minuten en niet over 1 minuutje ofzo... dan zou het niet zo storend zijn geweest. ik zal binnenkort de bougiekleur weleens checken en de stationairschroef.
 
Back
Top