mezoly remlicht defect

Sverre08

New Member
Ik heb gister een nieuw remlicht binnegekregen alleen Al's ik hem aansluit werkt hij (het remlicht zelf) alleen werken de ledjes niet meer ik houd ook 2 draadjes over waar het originele Piaggio remlicht Wel een aansluiting voor had. Ik snap dat dit de reden is alleen bij veel andere mensen met precise het zelfde remlicht werkt hij top. Dus waar moet ik die 2 overige kabels in doen.

piaggo zip 4t2v 2010
 
Advertisement - register to remove this

Welke kleur hebben de draden die je overhoud , maak eens een foto of tekening hoe je het nu hebt aangesloten.
Al's ik hem aansluit werkt hij (het remlicht zelf) alleen werken de ledjes niet meer

En werkt je remlicht nu als enigste ? Je geeft aan remlicht defect , maar wat doet het dan wel ?
 
Beetje onduidelijk verhaal waar meer vragen opduiken dan antwoorden.

Geef eerst eens aan om welk achterlicht het gaat. (of linkje?)
Geef aan hoeveel draadjes eraan zitten, welke kleuren deze draden hebben en welke functie deze draden hebben volgens de installatiehandleiding of een link naar deze handleiding op de website van de doosjesschuiver waar je dit achterlicht gekocht hebt.
Maak een overzichtje welke draadjes van dit achterlicht je op welk draadjes van de kabelboom hebt geknoopt.

Hieronder een uitsnede van het schema met daarop het achterlicht.

Zwart=massa.
Zwart/wit=Remlicht.
Zwart/geel = Achterlicht.
Roze = knipperlicht links.
Blauw/wit = Knipperlicht rechts.

Welke daarvan heb jij niet aangesloten?

1714199013082.png
 

deze heb ik gekocht en de turn signals werken Wel alleen de ledjes (kijk foto) werken niet. (kijk 2e FOTO) dit is het enige draadjebwat ik Kan aansluiten want meer heeft hij niet waardoor er 3 teveel overblijven. Met het originele remlicht blijft er 1 over.

ik heb Wel meerdere mensen gezien met dit probleem maar uiteindelijk werkte het met prc dit remlicht.
 

Attachments

  • IMG_20240427_124244.jpg
    IMG_20240427_124244.jpg
    165.9 KB · Views: 13
  • IMG_20240427_124455.jpg
    IMG_20240427_124455.jpg
    83.6 KB · Views: 13
heb je er geen handleiding bij met de verklaring van de draden ? Met het kleuren schema van @Sparky , zou het dan moeten lukken .
Anders wordt het uit proberen wat er gebeurt als je plus en min op de stekker aansluit , let wel op led's zijn polariteit's gevoelig
 
ik heb geen handleiding en Kan nergens vinden heb alleen dit maar snap ER niks van
 

Attachments

  • Screenshot_2024-04-27-01-31-18-016_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-04-27-01-31-18-016_com.android.chrome.jpg
    95.8 KB · Views: 7
Heb je dit gedaan , volgens beschrijving ? Dit is volgens mij voor je knipperlicht en verlichting , heb je voor ook alpha knipperlichten ? Anders blijven deze continue branden , als je richting aan geeft . Hoe je het achterlicht verder aansluit met die stekker wordt dat nog ergens beschreven ?
 
Ja ik heb bet gefixt Vader van vriend van me heeft de draden gespript en gesplitst zoals bij De originele. enige probleem met de zip nu zijn die enorme gleuven tussen MN stuur ik Kan ze echt niet vastklikken want dat stukje is afgesproken Dus moet even Andere oplossing zoeken misschien weet iemand hier ER iets van.
 
Back
Top