Pwk carb vragen

Choempie

Well-Known Member
Ik heb hier een pwk 21mm van alie, maar welke is nou het oliekanaaltje. En zit er ook een vacuumnippel op of niet?

2E1EB69A-0617-4096-AA49-094BF2601327.jpeg
die ene links of rechts?
 
Advertisement - register to remove this

1ste foto is de benzineaansluiting .
zou de 2 kanaaltjes aan beide kanten van je gasschuif met elkaar verbinden door een stukje slang erop te doen. Heb ik ook weleens gehad op een stage6 carb, anders kwam er.geen benzine door. Zou gewoon zelf mengen dan hoef je ook niet te zoeken naar de olieaansluiting. Hopelijk krijg je die ali carb een beetje afgesteld, nog weinig er over gehoord.eigenlijk
 
Ben erachter gekomen dat het nippeltje aan de kant van de benzineaansluiting op de 1ste foto waarschiijnlijk voor vacuum is. Heb mijn benzinekraantje er op aangesloten en zelf ff doorheen gezogen, toen liep er benzine uit de slang. De andere kant komt uit in de vlotterkamer, zou het kunnen dat de olie wordt gemengd in de vlotterkamer?
 
Ben erachter gekomen dat het nippeltje aan de kant van de benzineaansluiting op de 1ste foto waarschiijnlijk voor vacuum is. Heb mijn benzinekraantje er op aangesloten en zelf ff doorheen gezogen, toen liep er benzine uit de slang. De andere kant komt uit in de vlotterkamer, zou het kunnen dat de olie wordt gemengd in de vlotterkamer?
Zou gewoon mengsmering erin gooien zit je zeker goed
 
Back
Top