Schakelaars

ziasds

New Member
Hoi allemaal, ik heb een tgb tapo
Niet zo speciale scooter ofzo maar werkt goed genoeg voor mij, nu wil ik hier een sportstuur op zetten maar heb geen flauw idee welke schakelaarset ik hiervoor kan kopen zodat het op het sportstuur past, en wat kan ik aan de voor pinkers doen?
 
Advertisement - register to remove this

Denk niet dat je hier ites plug en play voor kan kopen , schakelaars op het stuur , zal het probleem niet wezen kijk maar eens bij ali b.v deze : https://nl.aliexpress.com/item/1005...hiKBTUAZ&utparam-url=scene:search|query_from:

Het probleem zal zijn om de bestaande kabels aan te passen , hetzij met passende connectors , door van de oude schakelaars , op de nieuwe om te zetten , of complete alle connectors door een set nieuwe te vervangen . Dat verreist wel enige kennis van de elektra ,van je scooter . En zeker handig een schema. De knipperlichten voor , zou je in of aan je voorkap kunnen maken , of met beugeltjes aan de schakelaar bevestiging .
 
Denk niet dat je hier ites plug en play voor kan kopen , schakelaars op het stuur , zal het probleem niet wezen kijk maar eens bij ali b.v deze : https://nl.aliexpress.com/item/1005006317350101.html?spm=a2g0o.productlist.main.59.43c7eiVteiVttN&algo_pvid=fe56390f-c2a8-41bb-bc6d-dbda16a7d331&algo_exp_id=fe56390f-c2a8-41bb-bc6d-dbda16a7d331-29&pdp_npi=4@dis!EUR!19.66!6.29!!!148.18!47.42!@211b61a417132585071748518e5244!12000036737778078!sea!NL!904662592!&curPageLogUid=GPqzhiKBTUAZ&utparam-url=scene:search|query_from:

Het probleem zal zijn om de bestaande kabels aan te passen , hetzij met passende connectors , door van de oude schakelaars , op de nieuwe om te zetten , of complete alle connectors door een set nieuwe te vervangen . Dat verreist wel enige kennis van de elektra ,van je scooter . En zeker handig een schema. De knipperlichten voor , zou je in of aan je voorkap kunnen maken , of met beugeltjes aan de schakelaar bevestiging .
Weet je toevallig hoe deze kabel noemt?
Heeft 3 aansluitingen boven, 3 in het midden waarvan 1 geen pin zit en dan nog 3 pinnen beneden
image.jpg
 
Nee was van mijn kilometerteller maar deze kabel was te kort omdat de vorige eigenaar iets anders mee gedaan had dus was hij niet aangesloten, daarmee zoek ik deze kabel zodat ik een langere kan kopen
 
Je kan hem toch ook verlengen , stuk van juiste lengte draad ertussen solderen , en met krimpkous isoleren , en dat voor alle 8
Denk niet dat je hier een verleng kabel voor kunt krijgen.
 
Je kan hem toch ook verlengen , stuk van juiste lengte draad ertussen solderen , en met krimpkous isoleren , en dat voor alle 8
Denk niet dat je hier een verleng kabel voor kunt krijgen.
Voor de schakelaars is dat inderdaad niet zo'n uitdaging. Bij een kilometer teller kabel gaat zo iets natuurlijk niet.
 
Bedoel je dat je de kabel op de foto , die je zoekt ( verleng stuk) , voor de km teller is ? Of heb je echt een binnen buiten kabel voor je km teller ?
 
Back
Top