Speedfight 2 vonkt niet wie kan me helpen?

Svennn

New Member
Hallo, ik heb sinds een tijdje een speedfight 2 uit 2007 2 takt AC. Laatst vonkte de bougie niet meer. Toen heb ik met de multimeter de bobine doorgemeten aan de primaire kant deze had 1 ohm. De secondaire had had rond de 8 000 ohm. Toen hadden we volt gemeten als ik ging kicken door krokodillen bekken op de primaire kant van de bobine te doen. Eerst deed hij niks uiteindelijk wel en hij vonkte opeens weer.

Nu tweeweken later heb ik een nieuw frame eronder gezet dus alles eraf gehaald kappen, kabelboom etc. Toen wou ik even kijken of hij vonkte en 3x raden hij vonkte niet meer. Nu heb ik weer de bobine door gemeten 1 ohm primair en rond de 8000ohm secondair. Als ik de krokodillen bekken op de primaire kant van de bobine zet om volt te meten terwijl ik kick zie je ook geen volt. Wie kan mij alsjeblieft helpen om mijn bougie te laten vonken
Mvg Sven.
 
Advertisement - register to remove this

Hoi bedankt voor de reactie!
stekkers zitten wel prima volgensmij, contact slot heb ik erop gezet stuur ik zo wel een foto van, cdi ik weet niet of die stuk is dat zou wel raar zijn ineens en hoe kan ik dat checken? massa kabel zit er een groene aan me blok en hoe bedoeld u aan startmotor? bedoeld u binnen in de carter? die heb ik volgensmij niet want mijn accu is leeg en ik kick altijd. De start motor zit als het goed is toch bij de starterkrans maar die heb ik niet. Ik heb wel nog een groene en nog een massa kabel over en er zit al een witte voor op het frame. bobine heb ik gewoon weerstand op. stator hoe kan ik dat meten?
 
Back
Top