Benzine in vacuüm kraan elyseo

Advertisement - register to remove this

Als je de benzine slang loshaalt aan de onderkant , en de motor staat uit , komt er dan ook benzine uit de kraan . als er benzine uitloopt is je kraan lek . Door het vacuüm van de motor wordt de kraan geopend , en loopt de benzine naar de carb. Als je de motor uit zet , blijft er natuurlijk wel benzine in die slang staan. omdat de vlotternaald de toeloop regelt ,naar de carb waarvan de vlotterkamer dan nog vol zit.
 
Als je de benzineslang loshaalt aan de onderkant, en de motor staat uit, komt er dan ook benzine uit de kraan. Als er benzine uitloopt is je kraan lek. Door het vacuüm van de motor wordt de kraan geopend, en loopt de benzine naar de carb. Als je de motor uit zet, blijft er natuurlijk wel benzine in het jargon staan. omdat de vlotternaald de toeloop regelt,naar de carb waarvan de vlotterkamer dan nog vol zit.
Als ik de onderste slang los trek komt er heen benzine uit
de onderste slang zit op het vacuüm van het spruitstuk
Als ik hem dan start zie ik daar benzine lopen/bewegen
 
Het komt uit de kraan ? Dan is het membraam lek , en komt er benzine in het vacuüm gedeelte
Naar mijn idee wel
Had die transparante slang schoongemaakt en weer terug geplaats en toen weer gestart en kwam daar weer benzine in
Als ik de zwarte bovenste slang los haal komt er geen benzine pas als ik aan de onderste zuig komt er wel benzine uit de zwarte slang hoe het hoord
 
Ja gewoon vervangen of als het allemaal werkt, de vacuüm slang afsluiten en de aansluiting op het blok ook.

Ik had een keer een kapotte, maar toen bleef het doorlopen uit de juiste slang.
Lekker laten hangen, de vlotter stopt de benzinetoevoer toch.
Maargoed, zon ding is niet heel prijzig, dus vervangen kan altijd.
Voor mijn Chineze scooters heb ik er altijd één reserve liggen.
 
Last edited:
Ja gewoon vervangen of als het allemaal werkt, de vacuüm slang afsluiten en de aansluiting op het blok ook.

Ik had een keer een kapotte, maar toe bleef het doorlopen uit de juiste slang.
Lekker laten hangen, de vlotter stopt de benzinetoevoer toch.
Maargoed, zon ding is niet heel prijzig, dus vervangen kan altijd.
Voor mijn Chineze scooters heb ik er altijd één reserve liggen.
Oke de vacuüm af sluiten kan niet dan krijgt hij geen benzine
Begin zelf te denken dat als hij aan de vacuüm zuigt het membraam gaat lekker en dat de benzine via de vacuüm gezogen word
Dus beter een nieuwe bestellen ven hope dat het probleem is opgelost
 
Back
Top