Piepend geluid bij gas geven (video)

Lnnrt

New Member
Hallo, ik heb een piaggio langcarter blok en vanaf het moment dat ik gas geef hoor ik een vaag piepend geluid:
Dit is sinds dat ik een nieuwe krukas heb en lagers+keeringen vervangen heb.

V-snaar is nog zo goed als nieuw en ziet er er ook zo uit, lijkt me sterk dat dit opeens is nadat de krukas gestoken is. Vind het best vaag allemaal, iemand die een idee heeft?

Groeten Lennert
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt alsof er iets aanloopt.
Heb je het ook al geprobeerd te laten lopen zonder kickstartdeksel?
Krukaslagers is niet onmogelijk. Het kan namelijk zijn dat ze beroerder erin gaan dan dat ze eruit komen. Dit ligt geheel aan hoe het gemonteerd is.
 
Klinkt alsof er iets aanloopt.
Heb je het ook al geprobeerd te laten lopen zonder kickstartdeksel?
Krukaslagers is niet onmogelijk. Het kan namelijk zijn dat ze beroerder erin gaan dan dat ze eruit komen. Dit ligt geheel aan hoe het gemonteerd is.
Zonder deksel al gedaan en geluid blijft. Wat bedoel je precies met lagers gaan er beroerder in dan dat ze eruit komen.
 
Dat je niet de eerste zal zijn waarbij de krukaslagers na montage al verrot zijn. Hoe heb je precies de lagers vervangen kan je dat stap voor stap uitleggen?
Heeft een maat van me gedaan, ik kan het hem is vragen, maar als het de lagers zijn da zou die het geluid ook moeten maken als ik geen gas geef toch?
 
Back
Top