Gy6 blok rijd koud goed weg maar daarna loopt ie slecht

Gissa 0527

New Member
Ik heb sind kort een sym fiddle 2 uit 2009 waar ooit een ander blok onder is gekomen. De scooter reed na aankoop matig dus carb schoongemaakt en reed buiten dat de voor rem iets aanliep goed. Uiteindelijk stopte die er ineens mee. Bleek mijn slang voor de vacuüm niet op t spruitstuk vast te zitten. Daarna een onderhouds kit gekocht olie etc vervangen.

Als ie koud is dan trekt ie gelijk gewoon weg tot de 50 ongeveer maar na als ik rem en de toeren zakken en ik wil gas bij geven duurt het soms 4-5 seconden voordat ie in de powerband schiet lijkt het wel.

Doet dus geen zak voor 5 seconden. Als de motor goed warm is en ik moet remmen en ik wil wegrijden dan gaat ie kruipend sloom vooruit en moet ik zelfs duwen tot ie heel ietsjes hoger in de toeren gaat en hij in de powerband naar de 50 schiet.

Ik kan dus niet normaal t verkeer in of bochten maken.

Krijgt benzine en lucht. Kleppen zijn gesteld op 0,10/0,10 en 0,05/0,10. Maakte geen verschil.

Ik had wat gegoogled en ik dacht dat het de automatische choke was aangezien die regelt wat voor menging er in de carb gaat en dus hoe de scooter rijd. Choke bleef ook beetje hangen toen ik m inspecteerde. Beetje kruip olie en bleef niet meer hangen. Het probleem ging niet weg.

Kan nergens een luchtschroef vinden

Kon nergens valse lucht aantreffen en dan had ik het in de powerband ook wel
Gemerkt

Toch een nieuwe choke proberen?
Hele nieuwe carburateur?

Alsjeblieft iemand die een verklaring heeft
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top