12-13 april IDSM-Stage6 Cup (de) @ Spa-Francorchamps

idd, zwakke actie dit. Mensen komen speciaal daarheen en dan zijn de transponders op. Kost wat moeite maar dat wisselen moet toch gewoon kunnen.
 
deze nederlander heeft de 2e manche (na een val) gewonnen!!!:winner:
1e manche 2x gevallen en mee gestopt
kom net bij de dokter vandaan en heb 2 gekneusde ribben :(

Rik! Ik zei het nog in de auto hea :p Naja beter dat je naar de dokter bent gegaan.

Herman, ik eindigde voor scatman, maar ik had geen transponder....
 
Sowieso van de nederlanders maar 2 ofzo. Ik werd in die eerste manche 3e geloof ik en er zaten alleen 2 duitsers nog voor. Die haden wel een transponder natuurlijk.. Maarja het ging om de fun, en dat heb ik iig gehad! Dus mijn dag was prima.
 
tommy, een jongen uit noordwijkerhout. Die voor het eerst op een brommer stapt op spa. En gelijk gewoon dikke ronde tijden rijd. Dit weekend was voor hem de eerste training. bij wijze van spreken.

Ik heb het ook prima naar me zin gehad. Lekker achteraan mee kachelen, maar dr is daar niet echt een organisatie het is gewoon. ja ik knal mee boeiend!!!
 
Was idd een gezellig weekend, jammer dat we geen transponders kregen. Helaas ook gevallen, (iemand nog een setje Sava Mediums kopen, geen succes!) m'n linkerkant van m'n lichaam is lekker opgezwollen en loop als een bejaarde. Ook maar even naar de dokter geweest, maar volgens mij twijfelde die of ik echt aan scooterracen deed of dat ik zwaar mishandeld was door Jos... Ik kreeg daar een soort kruisverhoor.
Maar op Emmen gaan we het nog een keer proberen.
 
maar volgens mij twijfelde die of ik echt aan scooterracen deed of dat ik zwaar mishandeld was door Jos... Ik kreeg daar een soort kruisverhoor.
Maar op Emmen gaan we het nog een keer proberen.
Ik vind het eerlijkgezegd wel een prima zaak, zo'n "verhoor" :).

Hij verstaat iig zijn vak.... Hopelijk "leef" je de 27e weer :)
 
Was idd een gezellig weekend, jammer dat we geen transponders kregen. Helaas ook gevallen, (iemand nog een setje Sava Mediums kopen, geen succes!) m'n linkerkant van m'n lichaam is lekker opgezwollen en loop als een bejaarde. Ook maar even naar de dokter geweest, maar volgens mij twijfelde die of ik echt aan scooterracen deed of dat ik zwaar mishandeld was door Jos... Ik kreeg daar een soort kruisverhoor.
Maar op Emmen gaan we het nog een keer proberen.

Hehe! Die heb ik dus ook een keer geprobeerd, die sava's. Een hoop SOBW racers weten dat nog wel denk ik. Arkel 2005 ofzo? 6x gevallen op 1 racedag, met als eindresultaat scooter met mij de sloot in, en helemaal beurs aan alle kanten :p
 
Ik heb ook een foto gemaakt daar, hij was alleen half mis :(

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=24333&stc=1&d=1208362904[/ir]
 

Attachments

  • foto.jpg
    foto.jpg
    50.2 KB · Views: 66
Back
Top