Aanslagen in London...

Heineken

Echt wel..
En ja hoor, het is weer zover...

Vanmorgen om een uur of negen zijn er 5 ontploffingen geweest in de ondergrondse van London, even later nog 3 a 5 bussen waarin een explosie plaatsvond.

Ze willen nog niet bevestigen dat het om een aanslag gaat, maar ik heb zo'n vermoeden... :'(

BTW... ik vertrek maandag naar GB, gelukkig niet naar London...
 
Advertisement - register to remove this

Ik hoor net van iemand dat er ongeveer 30 doden zijn, voor zover ze nu weten dan.. Op nederland 2 schijnt het nu te zijn. Zit zelf op school, op internet kun je het onder andere volgens op Fok!, Nu.nl, BBC, CNN, etc..
 
wow ik lees het nu voor t eerst, damn t zal toch niet.......
ik zeg niks ik zeg alleen dat het heel wat is wat we binnen hebben gehaald.....
 
ik heb niets tegen moslims ofzo hoor, maar mag eender wie zijn die dit doet, is niet goed te keuren zelf al staat het in dat boekie van hun en zijn toch weer altijd dezelfde
 
Fijn als je vader in London woont :|

Gelukkig hem niets overkomen

Mjah, wel weer typisch. Vraag me af wat de aanleiding hiervoor is. Het zal toch niet wat te maken hebben met G8 of olympische spelen 2012 oid?
 
PaulM said:
Fijn als je vader in London woont :|

Gelukkig hem niets overkomen

Mjah, wel weer typisch. Vraag me af wat de aanleiding hiervoor is. Het zal toch niet wat te maken hebben met G8 of olympische spelen 2012 oid?

mijn buren zitten ook in london
 
Heineken said:
Ik hoor net van iemand dat er ongeveer 30 doden zijn, voor zover ze nu weten dan.. Op nederland 2 schijnt het nu te zijn. Zit zelf op school, op internet kun je het onder andere volgens op Fok!, Nu.nl, BBC, CNN, etc..


30 doden?
ik hoor net 2 doden en 90 gewonden.
 
het is wel verdacht dat de aanslag gebeurt op de dag na het begin van de G8 en de verkiezing van de olympische spelen 2012
 
ik hoorde net dat er net voor de explosies een zeer hoog voltage was gemeten. Wellicht explosies daardoor veroorzaakt oid. Mjah, dan is het van die bus vaag, want die rijdt niet op elektriciteit...
 
ChRiS46SR said:
30 doden?
ik hoor net 2 doden en 90 gewonden.

30 doden is wat ik hoorde van een vriend van me via msn, weet ook niet waar hij het vandasan haalden... maarem, als je ff nadenkt: een stuk of 8 explosies in het OV tijdens de spits, dan ga je mij niet vertellen dat er 'maar' twee doden zijn hoor...
 
PaulM said:
ik hoorde net dat er net voor de explosies een zeer hoog voltage was gemeten. Wellicht explosies daardoor veroorzaakt oid. Mjah, dan is het van die bus vaag, want die rijdt niet op elektriciteit...

mss aanslag door dat voltage hoger te maken oid
 
Back
Top