Advies uitlaat SR2000

Wilfred

Well-Known Member
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe uitlaat voor m'n scooter, maar ik kan geen goeie uitlaat vinden. Ik ben voor een TNT, een chrome technigas en een yasuni R uitlaat wezen kijken. De technigas hoor je vaak slecht verhalen over en de TNT is van dezelfde fabrikant dus lijkt me dat ook geen goeie kwaliteit. Na een poosje gaan die uitlaten ook meestal een onwijze rot herrie maken en erg roesten. De Yasuni R was een erg mooie uitlaat alleen die vond ik een beetje aan de dure kant (165 euro). Weten jullie misschien een hele goede kwaliteit uitlaat die, niet snel roest, weinig herrie maakt, maar toch sneller is dan origineel? En niet te veel kost? Max 150 euro ofzo
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor de link! De polini No Smoke zal best goed zijn alleen die is ook best duur! In praktijk hoor je vaak toch verschillende voor en nadelen van uitlaten die bijvoorbeeld hier niet bij staan! Kan iemand misschien uit eigen ervaring zeggen wat een goede uitlaat is?
 
Ik denk btw. dat, als je een terugloper wilt hebben, je een goede gaat vinden voor minder dan +- 150 euro nieuw.

Kwa ervaring kan ik je niet echt helpen omdat ik nooit met een origineel nieuw type morini blok (zoals de jouwe) gereden heb...
 
Je hoort vaak verhalen dat die Techigas-uitlaten snel gaan roesten! Is dat alleen bij de versie die niet vergroomd is of is dat ook bij de vergroomde? De niet vergroomde TNT vind ik er ook erg gaaf uitzien! Is dat ook goeie kwaliteit?
 
Wilfred said:
Je hoort vaak verhalen dat die Techigas-uitlaten snel gaan roesten! Is dat alleen bij de versie die niet vergroomd is of is dat ook bij de vergroomde? De niet vergroomde TNT vind ik er ook erg gaaf uitzien! Is dat ook goeie kwaliteit?

als je elke week ff 1 minuut de moeite neemt om motorolie op je uitlaat te smeren dan blijft die heel erg lang goed... heb zelf een tnt, ben er zeer over te spreken, vette geluid etc en prestaties waren al helemaal goed :)
 
Voor 119 euro heb je de vergroomde technigas met blauwe demper! Is dit een aanrader qua prestatiewinst en roest deze uitlaat echt niet of heel slecht? Welke snelheid is dan met een goede afstelling te halen? Ik laat alles er door Roké Motors opzetten vanwege m'n garantie en die zullen denk ik best goed af kunnen stellen!
 
Hey,

ik had zelfde probleem heb nu ene geschikte oplossing gevonden. Ik heb nu een hebo pijp onder mijn sr2000 is gewoon een std pijp zwart met hitenschild werd geleverd inclusief snelle bocht. Ik heb hem gekocht voor 100 euro bij Matton in schalkwijk. prestaties zijn zeer goed! roest niet snel en is qua geluid mooi vol maar maakt niet te veel sound, een gianelli sprint kan ook die heb ik hie rook nog liggen zeer geode prestaties en lijkt op std uitlaat van sr alleen heeft deze wel std een onbegrensde bocht

greetz boyd
 
melf #50 said:
en dat geloof je zelf ook?

next of tnt is niks mis mee opzich..

Metrakit is ook een goeie uitlaat gewoon...

ja dat geloof ik zelf ook , kheb een aantal uitlaten onder mn sr2000 met standaart 50cc getest en nrx kwam er toch als beste uit....
 
Back
Top