Aerox houdt in

Nielsie94

Well-Known Member
Hallo,

Mijn aerox houdt zins kort in.

Als hij koud is, is er niets aan de hand. Maar als hij warmer word na een tijdje rijden houdt hij in. Tot 40 km/h is er niets aan de hand maar tussen de 45 en de 55 houdt hij onzettend in, na 55 gaat hij wel weer sneller.

Er is verder niets aan veranderd zinds ik hem heb gekocht er is alleen een andere sproeier in gekomen, ik ben van een 80 naar een 74 gegaan, maar daar ligt het volgens mij niet aan, want nadat ik die sproeier er in had gezet duurde het nog zeker 5 dagen voor het begon.:(

Heeft er iemmand tips.....:?:?
 
Advertisement - register to remove this

Goh wat zou de oplossing toch zijn..........

waarom heb je er uberhaubt zomaar een andere sproeier in gedraaid als die met die andere goed liep? gewoon terugplaatsen
 
Omdat hij met die ander sproeier veel te veel verbruikt, en het was pas na 5 dagen dus ik denk zelf niet dat het door de sproeier komt
 
Voor zo ver ik weet stel je met een sproeier bezine/lucht verhouding af en niet verbruik/KM. Klinkt alsof je scooter gewoon afgesteld moet worden, begin met sproeier tot de bougie goede kleur heeft (staan meerdere guides van op het forum), ga daarna met veren en rollen aan de slag (ook daar zal vast een guide van te vinden zijn). Suc6.
 
Back
Top