Aerox probleem

Beste mensen, ik ben al een tijdje bezig met mijn aerox. Hij heeft namelijk vermogenverlies van 80km naar 45 km Max. Ik heb al een flink aantal dingen gecheckt zoals carb schoongemaakt, cilinder gecheckt, nieuwe zuigerveren, bougie eigelijk bijna alles voor mijn gevoel alleen ik heb het nog steeds niet gefixt. Het enigste waar ik nog aan kan denken is dat het komt door mijn luchtfilter. Ik heb namelijk een powerfilter van polini. Ik heb ook een filmpje ervan dan kunnen jullie het horen het klinkt als ge weinig benzine volgens mij. Maar jullie weten het beter, kunnen jullie mij helpen wat het is?
 
Advertisement - register to remove this

Ja, dat moet zeker. Ik zou adviseren gewoon het originele filter te gebruiken, veel makkelijker afstellen en minder geluid.

Een "power" filter laat veel meer lucht door, dus zal je groter moeten in sproeiermaat.
 
Ja had ik gedaan ik dacht dat hij er gewoon nog goed uitzag. Er zaten namelijk geen breukjes op en hij zag er ook niet veel versleten uit maar misschien koop ik dan daar ook meteen een nieuwe van dat kan nooit kwaad.
 
Back
Top