Aerox wilt niet starten en geeft backfire

Naf

New Member
Heyyy iemand die mij kan helpen misschien?
Ik heb een aerox uit 2005 en gister de cilinder vervangen naar een dr70 ook een stage 6 terugloop uitlaat erop gezet maar nu wil hij niet meer starten terwijl ik gwn goeie compressie vonk en benzine heb ook heb ik een 17,5 mm dellorto carb met sproeier 86 enige wat er soms gebeurt is een harde klap uit de uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

Goed om te weten een iets kleinere sproeier er nog in doen en nee de zuiger heb ik met het pijltje naar de uitlaat poort toe staan
 
de afstand gemeten tussen de top van de zuiger wanneer hij op zijn hoogste punt (BDP) staat, en de onderkant van de cilinderkop gemeten aan de rand van de cilinder
 
Ik had eerst een 80 erin toen wou die ook niet lopen mijn vader zegt dat er ook een manier is om een bougie te stellen dat de timing ervan verkeerd is maar ik zou echt geen idee hebben
 
Zal ik doen ben er net achtergekomen dat de bougie ook harstikke droog is dus ik denk dat de membraan niet meer zo goed is want vacuum en benzin werkt gewoon en is goed aangesloten
Post automatically merged:

Heb de carb ookal helemaal schoongemaakt
 
Aerox met 17.5 en Dr70 sproeier tussen 82 en 88. Afhankelijk van snorkel wel of niet in de luchtfilterbak. Alle maten daaronder zijn te klein.

Membraan even verifiëren is raadzaam.
 
Back
Top