Bijnamen

Me echte naam: Hans....
nouw je verwacht t al... Ghans en Hänsel...
En door andere bekende weer bij achternaam...

verder komt de omgeving er ook nie onderuit..:D
Snorrice (Maurice), Sletwin(edwin), Jahwol(Joël) , Urwein(erwin), Wanker, Ari-Hun(arriën)en nog stns. roepnamen...Aarsch, Hoerenjoch enzow..:)
 
echte naam: ton,
zooitje bij/roep namen:
anton, antwan, theo, toon, allochtoon, enz.
meestal gewoon theo...
ook weer uitgebreid naar theodoliet, 1 of ander gaar meetinstrument wat in de wegenbouw/bouw word gebruikt.
zo'n ding is vaak best lang, en ik ook tegen de 2m aan, dus dat word dan weer: Theo de Liet. gebruikt voor T.d.L. tuning.
oude klasgenoten vroegen weleens in de klas wat nu mijn echte naam was:rolleyes: werd eigenlijk nooit bij mijn echte naam genoemd.... maja, kvind het niet erg, het zal allemaal wel:)

ohja, door de oudere garde in dit dorp werd het nadat we een x naar thunderdome zijn geweest: thunderton, en na mijn auto-ongeluk: thunder-rol:rolleyes:
 
prutser, lambal, hoer, sletje, 0her. Lset...euh

pizzano...beetje kromme leraar noemde me vroegah zo..mja mn achternaam is piechota..dus mja :p
 
Originally posted by Art!
familie van ene anne stoffer uit putten?

ik arthur stevens
of ik word art genoemd.. of willem of kljaas of sjaak of zo.. eddy.... maar das meer allemaal algemene namen :|

ohja.. monkey boy


Geen idee, ik ken ze niet, ouders gescheiden dus heb niet veel contact met mn 'stoffers' kant.. :p

Zal eens vragen...
 
prutser, lambal, hoer, sletje, 0her. Lset...euh


gayl0rd niet te vergeten!!!


ontopic : bij mij gewoon timmy ( southpark) , lambal , aarz , junk , duitser , dikke duitser , de dikste , heinrich , deutscher enz enz...8P

mark noemt mij ook : lekh0r ding,ontzettende bambi
})
 
Originally posted by TimmeH
gayl0rd niet te vergeten!!!


ontopic : bij mij gewoon timmy ( southpark) , lambal , aarz , junk , duitser , dikke duitser , de dikste , heinrich , deutscher enz enz...8P

mark noemt mij ook : lekh0r ding,ontzettende bambi
})

euh, noem jij mij gayl0rd? :D

btw..het is timmeeh, stomme aarz :D
 
Back
Top