Carb loopt over kymco dj

ApriliaSRwww

Well-Known Member
Mijn carberateur loopt over van mijn kymco.. blijft de flotter dan hangen??
Wat is daar aan te doen?.. ik heb nu ook sproeier 98 erin zitten.. originele carb en cilinder . hij rijdt opzich goed maar 98 lijkt mij aan de grote kant. er zit een orgineel filter op.

mvg. mark
 
Advertisement - register to remove this

het overstromen zal zijn omdat je waarschijnlijk de vlotter hebt vastgedraaid , wat je nu even moet doen is de carburateur eraf halen , vlotterbaK los en leeggooien(!) , dan de vlotterbak er los op , schorefjes er los in , carburateur ondeste boven houden (!) , dan even schudden en luisteren of je de vlotter hoort (gerammel) , dan vastdraaien en even weer schudden , dan weer erop zetten en proberen

dit is het meest voorkomende probleeem
 
melf #50 said:
het overstromen zal zijn omdat je waarschijnlijk de vlotter hebt vastgedraaid , wat je nu even moet doen is de carburateur eraf halen , vlotterbaK los en leeggooien(!) , dan de vlotterbak er los op , schorefjes er los in , carburateur ondeste boven houden (!) , dan even schudden en luisteren of je de vlotter hoort (gerammel) , dan vastdraaien en even weer schudden , dan weer erop zetten en proberen

dit is het meest voorkomende probleeem

Ik heb de carb nog eens losgehad.. hij lekt niet meer.
maar na een tijdje pruttelt die weer..licht denk ik aan de choke?
 
valar1 said:
je sproeier is zeker te groot probeer eens een 75,76

als je niet weet waarover je praat zeg dan niks :rolleyes:

standaard vanaf de fabriek als ie begrensd is zit er een 80 sproeier in , en ga je m intgrenzen moet er 90 in ,deze werd altijd meegeleverd met de scooter..
 
Back
Top