Gevraagd Iemand die uitlaat kan restaureren.

Isseybor

AEROX
Vanwege verbouwing moet mijn aerox buiten staan. Dikke shit want mijn uitlaat is hierdoor helaas niet meer zo netjes.
Ik hoop dat ik hier iemand vind die dit kan oplossen voor mij. Het is een yasuni c21 blanke lak is op sommige plekken los en hier irriteer ik me aan.
Heb niet heel veel zin om dit zelf te doen aangezien ik best slecht ben in cosmetische dingen. GroteFoto-3OJK4UKT.jpg
Hier een foto van hoe ik hem zou willen.
 
Advertisement - register to remove this

Paar keer beetje warm rijden dan is het er allemaal wel af. Geen enkele blanke lak houd het op een uitlaat. Kanhem wel polijsten voor je net zoals die van Domien opje voorbeeld. Maar dat is ook niet goedkoop, kost zo 2 avonden schuren
 
Paar keer beetje warm rijden dan is het er allemaal wel af. Geen enkele blanke lak houd het op een uitlaat. Kanhem wel polijsten voor je net zoals die van Domien opje voorbeeld. Maar dat is ook niet goedkoop, kost zo 2 avonden schuren
En dat voorbeeld dat ik gaf. Gepolijst met lasnaden dat is dus ongelooflijk veel werk
 
Om dat netjes te krijgen is zo nog 2 avonden laat me zeggen 50 per avond dan tikt het wel aan. Als je zelf alles hebt zoals Domien waarvan je de voorbeeldfoto hebt is dat helemaal niet verkeerd om te doen. Maar als je het zou uitbesteden is het zo duur vanwege de uren. Je kan hem via insta berichten op 2strokefanatic en als je geluk hebt wil hij het wel voor je doen
 
Om dat netjes te krijgen is zo nog 2 avonden laat me zeggen 50 per avond dan tikt het wel aan. Als je zelf alles hebt zoals Domien waarvan je de voorbeeldfoto hebt is dat helemaal niet verkeerd om te doen. Maar als je het zou uitbesteden is het zo duur vanwege de uren. Je kan hem via insta berichten op 2strokefanatic en als je geluk hebt wil hij het wel voor je doen
Ik ge hem is een berichtje sturen dan ben benieuwd wat ie vraagt.
Post automatically merged:

Ik zie nu dat er best veel 2strokefanatics zijn. Welke is hij heb je een linkje?
Post automatically merged:

Polijsten kan ik wel zelf denk ik kost idd gewoon veel tijd. Alleen om die lasnaden mooi te krijgen heb je gewoon speciaal gereedschap nodig. Iemand op yt doet dit met een zuurstofbrander met een hele fijne punt en hij tekent die lijntjes er heel mooi op.
 
Last edited:
licht opschuren met scotch brite en dan met hitte bestendige lak spuiten, 15 min werk. Je uitlaat is te netjes om te schuren of stralen. En onthou, na polijsten ben je die gekleurde lassen kwijt, dat wil je denk ik ook niet.
 
licht opschuren met scotch brite en dan met hitte bestendige lak spuiten, 15 min werk. Je uitlaat is te netjes om te schuren of stralen. En onthou, na polijsten ben je die gekleurde lassen kwijt, dat wil je denk ik ook niet.
Hmm lijkt net of die lasnaden in de lak zitten want op sommige plekjes zie je waar de lak af is geen lasnaad meer
 
lasnaad zit echt in het staal, is hitte verkleuring van het staal. lak is er later overheen gekomen
Ja snap ik maar dit heel maar heel minimaal dus waar de blanke lak af is de verkleuring ook weg dat zie je ook op de foto

Liefst wil ik hem zoals de voorbeeld foto en dan moet ie gewoon weer opnieuw gedaan worden met zo'n zuurstof brander.
 
Ik weet niet of ze hem dan ook weer lakken, maar een gepolijste uitlaat roest ontzettend snel. Als je hem vast pakt kan je hem waarschijnlijk gewoon zien roesten waar je bij staat.

En zo iets zal denk ik ook al heel snel meer kosten als een nieuwe uitlaat.
 
Ik weet niet of ze hem dan ook weer lakken, maar een gepolijste uitlaat roest ontzettend snel. Als je hem vast pakt kan je hem waarschijnlijk gewoon zien roesten waar je bij staat.

En zo iets zal denk ik ook al heel snel meer kosten als een nieuwe uitlaat.
We gaan het zien. Nog geen reactie gehad.
Post automatically merged:

Hij doet niks meer ivm gezondheid. Dus zoek nog steeds iemand
 
Last edited:
Back
Top