Jouw Droom Auto Topic

Status
Not open for further replies.
Chyston said:
Ik wilde inderdaad net zeggen.. :) Das niet mis wat jij later in je garage wil hebben Bas

Nee 1 SUV en misschien als het budget het toelaat een 7 Serie erbij ofzo :rolleyes: :z
 
Lamborghini » Muira Corse Gallardo :~

829912.jpg


829911.jpg
 
Over een weekie of 2 mag ik in zo'n Hummer rijden. Kennis van me ouders heeft er dan 1 bruikleen van een kerel die dan in het buitenland zit, komt hij nog even langs zei hij.

Dit vind ik wel wat voor later (Gewoon enigszins realistisch houden en praktisch)

Als gezinsauto: De Audi RS 6

audi3-2.jpg


Om te sporten nog

porsche1-4.jpg


wel in het zwart natuurlijk.

En voor het vrouwtje

touareg1.jpg


Dat lijkt me nou wel wat :D
 
Wat zijn dat allemaal voor schijtbakjes ? :p

Ontmoet het ultieme snelheidsmonster, met een topsnelheid van boven de 400 km/h, en een W16 onder de motorkap 8)

De Bugatti 16/4 Veyron

v-114copy.jpg


Ik ben helemaal verliefd :love:
 
mijn droom auto is een vette lijpe heel aparte cinqo

ik hoor al iedereen lacheuh hahah een fiat cinqo
maar ik wil en zal ik ook worden erg appart worden iedereen heeft al een mooie golf met lexus lichten yeaaaaah en een bmw verlaagd
mijn droom auto die ik wil is betaalbaar en ik hou niet van dromen en als ik droom wil ik het ook waar kunne maken dus vandaar mijn keuze


alles is al te koop voor die dingen maar voor een cinqo moet je echt zelf heel creatief zijn



Cinq_045.JPG

Cinq_044.JPG

Cinq_051.jpg
 
Nee, bij de specificaties staat +250 MPH, dat doe je x 1,8 en dan komt er uiteindelijk 450 km/h uit...maar wat wil je ook met 16 cilinders :X
 
Mja technisch zou het mogelijk moeten zijn maar ik weet echt niet of je dat ding met 400+ nog op de weg houdt 8P
 
JusSeb said:
Nee, bij de specificaties staat +250 MPH, dat doe je x 1,8 en dan komt er uiteindelijk 450 km/h uit...maar wat wil je ook met 16 cilinders :X
Om eerlijk te zijn vind ik 130 a 140 km/h al hard :+
 
Hier specs speciaal voor jouw :*

Country of origin France
Year of introduction 2003
Introduced at 2001 Frankfurt Motorshow
Numbers built N/A
Body design N/A
Weight N/A

Drivetrain
Engine 90º W16
Engine location Mid, longitudinally mounted
Displacement 7.993 liter / 487.8 cu in
Valvetrain 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed Fuel injection
Aspiration 4 Turbos
Gearbox 7 Speed Semi-automatic
Drive All wheel drive

Performance figures
Power 1001 bhp / 746.7 kW @ 6000 rpm
BHP/Liter 125.2
Torque 1250 Nm / 922.0 ft lbs @ 2200-5500 rpm
Power to weight ratio N/A
Top Speed 252.3 mph / 406.0 km/h
0-60 mph Acceleration N/A

[EDIT] Net gevonden : "De auto zal nooit zo hard kunnen, waarom ? hij is op de banden begrenst" :p [/EDIT]
 
Last edited:
Net gevonden : "De auto zal nooit zo hard kunnen, waarom ? hij is op de banden begrenst" :p

ik heb een keer artikel gelezen ....dat michelin speciale banden voor deze auto heeft ontworpen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top