kymco super 9 loopt ineens niet meer

kymco super 9

Well-Known Member
Wie kan mij helpen met mijn kymco super 9? Hij heeft altijd gelopen, ik had er drie staan, de andere zijn 2 verkocht en nu ben ik begonnen aan de laatste. Maar de problemen zijn al gelijk begonnen had alles eerst goed nagekeken, toen de carb eraf, cilinder eraf, nieuwe zuiger, veren erop,nieuwe pakkingen erop, noem maar op. Op een gegeven moment liep hij eindelijk na twee dagen dus ik dacht: nou dat verdient een biertje, maar na het lekkere biertje deed hij helemaal niks meer!!!!
Wie kan mij helpen of weet een oplossing die ik over het hoofd heb gezien?
 
Advertisement - register to remove this

ja hij word wel wat nat maar is een nieuwe bogie, maar de benzine zit er al heel lang in en er zat geen tank dop meer op, maar een panty kousjes om heen, ga nu de oude benzine er maar uit gooien en nieuwe er in
 
Als de bougie nat wordt vonkt hij niet of het mengsel is onbrandbaar (of hij is verzopen..)

Je verhaal slaat in elk geval kant noch wal. Is de cilinder gemeten? Is de zuiger er op maat bij gekocht of "gewoon nieuwe zuiger"? Vonkt hij continue en sterk? Zijn luchtfilter en membraan en dergelijke goed aangesloten en heb je geen valse lucht? Liggen je keerringen er niet uit? Etc.. zoveel om te checken

Als je zegt dat hij even gelopen heeft, zou ik beginnen met te kijken of er niet een veel te grote/kleine sproeier in zit bijv
 
dank je voor je reactie,maar alles is gewoon standaard ook de sproeier, maar nu heb ik de cilinder er af gehaald, en nu blijven de zuiger veren er strak om heen zitten, dus om de zuiger, ik kan dus zo de cilinder er om heen schuiven das ook niet goed denk ik, (compressie) kan dit het probleem zijn.
 
kan je de zuigerveren er af halen?

meestal zitten de veren er een beetje losjes omheen, als je de cillinder er overheen drukt moet je ze wel een beetje aandrukken anders druk je ze op de zuigerveren kapot.

maar heeft hij wel genoeg compressie dan?

als je je vinger er oplegt en dan kickt dat hij eraf word geblazen ?
 
dank je wel iedereen heb het voor elkaar idd te weinig compressie, zuigerveren zaten vast om de zuiger verkoold,goed schoon gemaakt alles weer in elkaar en een kick en hij loopt weer als een zonnetje, nu kappen schuren ook leuk ha ha ha
 
Back
Top