lonsdale kleding

Status
Not open for further replies.

Bart.T@zipsp

Twins Tuned
als het klopt wat er in mn afbeelding staat die ik heb ontvangen dan ben ik het er mee eens, ok er zijn van die racisten die dragen het allemaal, maar als alle racisten nike zouden dragen zou het dan ook zo zijn geweest?
 
Advertisement - register to remove this

vet veel van die "nazi`s" zeggen Lonsdale is voor "buitenlanders" terwijl ze het maandje terug zelf nog aan hadden ..
ik vind het iig een zielige bedoeling :L
 
aprillia sr2000 said:
maja je zal der vast wel eens op aangekeken worden is het niet?
eenmaal toen ik op een fuif was, dat er iemand aan me kwam vragen of'k een gabber was (op een dreigende toon).
Maar das helemaal niet zo, ik draag't omdat ik't mooi vind, niet als statement ofzo..

en dan nog, gabbers <=> racisten.. nog zoiets.. :rolleyes:
 
Dit is al jaaaaren bekend

het is gewoon een groep die begonne is het te dragen als rasistisch merk maar ze hadden net zogoed , nike of puma bijv kunnen nemen dan hadden wij dat nu ook niet meer gedragen

je zit nu wel vaag op te kijken als een zwart persoon het zou dragen maar als je boksen kijkt zie je het vaak genoeg omdat de oorsprong gewoon daar ligt ( boks merk )
 
Ja das helaas jammer , want soms brengen ze echt mooie sweaters uit maar ik ga het gewoon niet dragen, kans dat je in elkaar gebeukt word word toch wel vergroot:p
 
Heheh , ik vind het best saaie truien hoor. :p
Ik denk dat Lonsdale pech en geluk heeft gehad dat alle gabbers/racisten dat als hun huismerk hebben gekozen.
Pech omdat ze zo een racistisch imago hebben gekregen.
Geluk omdat ze anders waarschijnlijk 60% minder omzet hadden ...
 
Merk is toch opgericht door een neger ofzo ?
Beetje dom dat die nazi's het dan dragen ...
Mja hersens zullen wel afsterven door al die pillen enzo :D
 
Markos said:
Merk is toch opgericht door een neger ofzo ?
Beetje dom dat die nazi's het dan dragen ...
Mja hersens zullen wel afsterven door al die pillen enzo :D
Zegt meneer de bikkel met een wietplant als avatar :L
Get a life..

Tis gewoon een feit dat 90% v/d bezoekers van een hardcore feest deze kleding draagt.
Kga zelf vaak naar deze feesten, heb zelf geen kleding van dit merk aangezien ik het gewoon fucking lelijk vindt. Mja een maat van me daarentegen, die draagt deze kleding wel, gewoon met de mening dat hij het mooi vindt. Zit totaal geen gedachte/bedoeling achter.

En ja natuurlijk, je hebt er altijd budjes tussen zitten, die denken dat ze erbij horen als ze deze kleding dragen. Mja met welk merk is dit tegenwoordig niet zo?.. bv het KUTmerk Gstar :)
 
Juist ieder ze eigen mening :)

Tis gewoon idd een feit als je Lonsdale zegt denkt de ander: Racistisch

Ik heb een heeeeele discusie gehad met een shop in spijk

Kwam daar binne zeg tegen die vent: Heb je nog beetje leuke Sweaters ( wees die naar lonsdale )

Ja dat hoefk niet dan hebk binne de korste keren een mus in me rug
Vent helemaal pissed off: Ja maar het is een boks merk geen racistisch merk , dit en dat

Ja ok je hebt gelijk , maar het is eenmaal zo je word aangezien als racist
 
Tuurlijk zijn er ook mensen die het dragen omdat ze het mooi vinden.
Maar ik bedoel die mannetjes die Lonsdale dragen omdat ze zichzelf dan nazi vinden. :L
Mja ... van wiet sterven je hersencellen niet af als je daar soms op doelt :rolleyes:
 
Markos said:
Tuurlijk zijn er ook mensen die het dragen omdat ze het mooi vinden.
Maar ik bedoel die mannetjes die Lonsdale dragen omdat ze zichzelf dan nazi vinden. :L
Mja ... van wiet sterven je hersencellen niet af als je daar soms op doelt :rolleyes:

Niet als je het in mindere maten gebruikt , maar elke dag een grammetje;) denk dat je dan toch na een paar jaar brainfacked bent :D

maar weer ontopic
 
Daar moet dan maar mee geleefd worden..Ikzelf draag het ook af en toe en krijg dan ook wel eens reacties (van allochtonen), maar dat moeten zij dan maar weten hé, dat is niet mijn probleem. Vind dat er af en toe idd mooie dingen tussenzitten en iedereen doet toch aan wat ie graag ziet zeker ...
 
Markos said:
Tuurlijk zijn er ook mensen die het dragen omdat ze het mooi vinden.
Maar ik bedoel die mannetjes die Lonsdale dragen omdat ze zichzelf dan nazi vinden. :L
Mja ... van wiet sterven je hersencellen niet af als je daar soms op doelt :rolleyes:
Ok ik snap wat je bedoelt.. Geef ik je gelijk in.

En sja over die wiet, ligt er natuurlijk aan in wat voor mate he!
Wiet is iig heerlijk voor je korte termijngeheugen........
Beter af en toe een pilletje op een feessie, dan de hele week door jointjes bouwen.. Dat is mijn persoonlijke mening..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top