minarelli horizontaal

ViVAHok

Member
Hoi Mensen,

Ik ben dus een minarelli horizontaal LC blok aan het bouwen alleen zit ik te twijfelen welke 70cc cilinder ik moet nemen? Ik wil geen cilinder waarbij de je de caterheflten moet uitvrezen om de cilinder passend te maken in het blok.

Stage6 70cc Racing MK2 12Mm leek mij wel een goeide maar zag ook nog paar andere cilinder die redelijk goed waren.

Welke zouden jullie kiezen en aanraden?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi Mensen,

Ik ben dus een minarelli horizontaal LC blok aan het bouwen alleen zit ik te twijfelen welke 70cc cilinder ik moet nemen? Ik wil geen cilinder waarbij de je de caterheflten moet uitvrezen om de cilinder passend te maken in het blok.

Stage6 70cc Racing MK2 12Mm leek mij wel een goeide maar zag ook nog paar andere cilinder die redelijk goed waren.

Welke zouden jullie kiezen en aanraden?
Malossi 6t of polini evo
 
zou dit een goeie cilinder zijn? ze zeggen dat je hiermee met de juiste afstelling tussen de 17-19PK kan halen. Dit wil ik gaan combineren met een 21mm cab en een stage 6 krukas HPC MK2
 
Ik heb het al gezien dat je bij de MHR Team Testa Rossa 70cc geen cartherhelften hoeft aantepassen.
Moet je wel je moet ook 85mm drijfstang
Post automatically merged:

nee ik weet alles word van stage 6 ook de lagers.
Post automatically merged:


Alles word stage 6 dus komt wel goed denk ik ;)
Post automatically merged:

uitlaat word de

Stage6 Pro Replica MK2

Haal lekker de Polini c4 lagers.
Stage 6 racing is snel…
Ik kan nog wel een een hebotje komen
Hebo tatanegra klein veegje bij uitlaat poort
 
Ja alles nieuw, dus me setup word;

Stage6 Pro Replica MK2 Uitlaat
Stage6 70cc Racing MK2
stage 6 krukas HPC MK2 Met Stage 6 lagers of polini lagers. geen NTN meuk.
Alles achter de carterkap (vario,koppeling ect) allemaal van stage6
HPI onsteking of andere race onsteking maar denk gwn HPI.

weet alleen nog niet welke maat cab. zou ik voor deze setup genoeg hebben aan 21mm?
Post automatically merged:

Dit blok komt dan uit eindelijk onder me beta ark. die ik van een vriend heb gekregen.
 
Back
Top