MaFoDes
Member
Ok mannen, ik bevind me op onbekend terrein.
Mijn dochter en ik hebben beide een 25km Kisbee, nieuw gekocht in 2021. Wat de helmplicht dadelijk ook zegt, ik blijf zelf 25 (lees: 34) rijden en met een helmpje.
Mijn dochter denkt er echter aan om naar brom over te stappen. Zelf zegt ze dat de Kisbee wil wegdoen en dan een bromscooter wil kopen van de opbrengst. Als vader vind ik dat economisch onverantwoord en ik overweeg haar Kisbee op te laten voeren en herkeuren.
Maar wat heb ik daar voor nodig? Het is een E4 2021 Kisbee zoals gezegd. Voor de keuring zal hij natuurlijk eerst 45 moeten lopen en vervolgens op de straat 54.
Ga er even van uit dat ik niet wil gaan klooien met andere uitlaten en dat gerommel. Iets zegt mij dat de 25 en 45 kisbee in de basis voordat ze de fabriek verlaten exact identiek zijn. Maar daarna veranderd er iets. Ze heeft er nog garantie op, dus geen prutswerk wanted zoals ik dat vroeger zelf deed
Uw goede adviezen zijn welkom!
Mijn dochter en ik hebben beide een 25km Kisbee, nieuw gekocht in 2021. Wat de helmplicht dadelijk ook zegt, ik blijf zelf 25 (lees: 34) rijden en met een helmpje.
Mijn dochter denkt er echter aan om naar brom over te stappen. Zelf zegt ze dat de Kisbee wil wegdoen en dan een bromscooter wil kopen van de opbrengst. Als vader vind ik dat economisch onverantwoord en ik overweeg haar Kisbee op te laten voeren en herkeuren.
Maar wat heb ik daar voor nodig? Het is een E4 2021 Kisbee zoals gezegd. Voor de keuring zal hij natuurlijk eerst 45 moeten lopen en vervolgens op de straat 54.
Ga er even van uit dat ik niet wil gaan klooien met andere uitlaten en dat gerommel. Iets zegt mij dat de 25 en 45 kisbee in de basis voordat ze de fabriek verlaten exact identiek zijn. Maar daarna veranderd er iets. Ze heeft er nog garantie op, dus geen prutswerk wanted zoals ik dat vroeger zelf deed
Uw goede adviezen zijn welkom!