Stotter

Mertzuid

New Member
Zojuist tijdens het rijden naar huis op mijn zip 2t begon het te regenen, na ongeveer 10 minuten rijden begon me motor opeens te stotteren en ree hij niet meer harder dan 25-30, ik heb dit probleem eerder gehad en het was gefikst na het verschonen van me carb, nu is me vraag gaat hij het weer normaal doen na dat hij volledig droog is of moet ik weer me carb laten schoonmaken?
 
Advertisement - register to remove this

nu is me vraag gaat hij het weer normaal doen na dat hij volledig droog is of moet ik weer me carb laten schoonmaken?
Dan moet je wachten tot hij droog is , maar lijkt mij eerder een ontstekings kwestie , die vochtig wordt , of er moet geen lucht filter op zitten , waardoor je water naar binnen kan zuigen , of via het lucht filterhuis / luchtslang , die stuk is
 
Laatst ook gehad tijdens ontzettend veel regen, ik rij dan over een lang fietspad van beton, wat altijd heel nat blijft.
Bij een verkeerslicht sloeg hij af en wilde niet starten, even gewacht en toen sloeg hij weer aan.
Thuis alle elektra, vooral bougiedop en bobine schoongemaakt en ingespoten met siliconenspray.
 
Back
Top