Zip e4 betere acceleratie en legaal laten lopen

Jxy.

New Member
Goedemiddag.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen,
Ik heb een standaard Piaggio zip iget e4 met rond de 7k op de teller. Ik vind dat de acceleratie van de scooter wel wat feller mag en dat mijn top 54 (legaal) is. Bereik ik dat met een malossi multivar en gele trekveertjes van malossi. Hij loopt nu 50 op teller maar gps 45/46 ( er is nog niks aan gedaan ).
Hierbij de links van de onderdelen:
ps: ik weet dat ik niet al te veel moet verwachten aangezien het een iget is, maar hopelijk kan iemand mij helpen, alzovast bedankt! :)
 
Advertisement - register to remove this

54 is niet legaal. Onder de wok grens blijven wil niet zeggen dat het legaal is.
Oh krijg ik dus een boete als mijn scooter 54 loopt? En hoe duur is deze dan? Weet u of ik wel verderest een stuk betere acceleratie zou krijgen met dit in mijn scooter en zal de scooter dan harder lopen dan 54?
 
Oh krijg ik dus een boete als mijn scooter 54 loopt? En hoe duur is deze dan? Weet u of ik wel verderest een stuk betere acceleratie zou krijgen met dit in mijn scooter en zal de scooter dan harder lopen dan 54?
Je zult geen wok krijgen, maar als ze je 54 op de weg zien rijden is dat gewoon een snelheidsovertreding van 9km/h.
 
Back
Top