achterwiel probleem (remmen? )

Silverforce

Aerox RULEZ
hej,

Ik heb een probleempje bij sins vandaag. als ik mijn achterrem gebruik met remmen duh! dan blokkeerd ie het wiel en kom ik met heel veel moeite weer weg na paar meters rijden is het weer over. maar zodra je weer remt gegint het weer. Ik heb hem al een beetje schoon gemaakt maar dit helpt niks. Heeft iemand dit ook al ooit gehad.? hoe heb je dit toen opgelost? Remblokjes zijn niet op. zijn ongeveer 1,5 maand oud. Anders haal ik hem er morgen af en maak ik hem schoon. Kan het kwaad om tussen die "cilinders" die de remblokjes naar buiten duwen een beetje olie tussen te doen dat ze lekker lopen?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Geen olie er tussen doen, ze lopen uit zichzelf al soepel (hydraulisch systeem smeert ook prima:))... Het enige dat je kunt doen is je schijf en klauw schoon maken inderdaad... Of er is iets mis met je hydr. systeem...

Greetz.
 
heb wiel er afgehaald. Carterolie ververst. koppling er af gehaald. ik heb een beetje aan de as gedraait. die kraakte even goed nog wel maar niet echt super irri ofzo. zit geen spelling op de as. Nieuwe remblokjes voor. Roode drukveer is er af! Zit nu een geele van mallosie met groene trekveertjes. en 5 grams rollen. hij loopt echt een stukfijner.
 
Back
Top