Stunt Team in Duitse HipHop videoclip

Ik kan hem ook niet zien de clip, heb nieuwe mediaplayer en directx geïnstalleerd. Krijg wel de muziek. Beetje knightriderachtig vind ik het 8P
Wil wel graag de clip zien :'(
 
Originally posted by EXup^
mja duitser in panda is natuurlijk ook niet te vertrouwen :):p.
laurens

Ik vertrouw het sowieso niet als een Duitser samen gaat werken met een Italiaan ;)

Verder een heel vet filmpje wat je overigens gewoon kunt bedkijken met de nieuwste divx codec.
 
KLote... kan eindelijk wat zien, krijg ik alleen de eerste 4 seconden.... Verder alleen geluid, en geen beeld. en voor t geluid hoef je t niet te doen...
 
aargh , heel dom van me , had ik kunnen weten hé . sorry dat ik de belgen zo beledigd heb : X . maar toch goed werk, zal graag een keer zoiets van een nederlands of belgische artiest zien
[ bvb hele sf.net in 1 clip :p ] en idd met nieuwe divx werkt het gewoon. [sh*t , na zo'n fout kom ik nooit meer van me junior tag af]
 
mja, belgen en nederlandse groepen zijn hier meestal te 'kortdenkend' voor...

als iemand een beetje in die business zit... let me know... altijd bereid om wat te organiseren :)
 
Originally posted by DME3
Ik kan hem ook niet zien de clip, heb nieuwe mediaplayer en directx geïnstalleerd. Krijg wel de muziek. Beetje knightriderachtig vind ik het 8P
Wil wel graag de clip zien :'(

knightrider achtig d8 ik ook al aan.

music hoef ik het ook niet voor te doen.

ff nieuwe codecs downloaden. only sound is nie leuk
 
Ik dacht van cross moto, weet niet meer helemaal zeker meer. Maar ik vind het er beetje afgeragd uitzien...


de slider is uitgerust met een 123cc ga-kart cillinder, er is een compleet ander membraamhuis in gelast, en de krukas is er 1 van 2 verschillende assen, waar er 1 van gemaakt is, 1 ervan is een team as...

ik geloof dat ze aan de 28 pk's @ 190 km's per uur zaten toen de koppelingsveer ff buiten kwam spelen, en een dusdanige vastloper kreeg dat het achterwiel er een mooi gat aan over hield...
wat er daarna mee gebeurd is weet ik niet, maar het is een heel project(wat na te lezen is in de catalogus van SA, incl. pic's;))


Inne, het ziet er netjes uit, weer een goede sprong naar perfectheid van de scooterwereld :p
 
Liep eerst ook vast hier, laatste divx gedownload (5.05) en het werkte.

Kewle clip, muziek is minder, maar evengoed het bekijken waard. :D
 
Back
Top