Welke MOBIELE telefoon + abonnement hebben jullie?

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
Mijn vraag is welke MOBIELE netwerk jullie gebruiken/hebben?

En dan gaat het om de Abonnement vorm.

Hebben jullie goede ervaringen met een aanbieder.

als je op het volgende let:

Prijs
Service
rekeningen
gratis mobieltjes
etc

ik ben namelijk op zoek naar een 120 min belbundel + gratis leuke GSM.

ik zelf dacht aan vodafone 120min 23.50 per maand

Heeft er iemand misschien tips voor mij?

edited: wat zijn jullie ervaringen in het buitenland? en het meenemen van overgebleven minuten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Mike@HSC
check belcompany.nl dan kan je daar alles uitzoeken, qua abbo's en hoeveel telefoons dan kosten enzo..

ja ik weet wel waar je alles kan vinden .....

Maar ik wil objectieve adviezen horen. Dus geen verkoop praatjes



Bijv. als ik langs zo een telefoon zaak ga, vertellen zij tog alleen maar de voordelen.En prijzen zo een aanbieder de hemel in, stel dat ik vraag kloppen de rekeningen altijd? zeggen ze TUURLIJK nix mis mee en garantie doen we niet moeilijk over dat soort dingen

ik volg een commercieele opleiding dus Praatjes maken kan ik zelf ook:p
 
ik heb vodafone 240min, is 35e per maand, en een smsbundel drbij..

krijg altijd mn rekeningen op tijd, herinneringen ook altijd :p

als je bij de vodafone shop kijkt, dan heb je daar toch ook heel veel gratis telefoontjes enzo, beter dan als je bij een zaak gaat als phoneshop, t for telecom en belcompany enzo..
 
Originally posted by Mike@HSC
ik heb vodafone 240min, is 35e per maand, en een smsbundel drbij..

krijg altijd mn rekeningen op tijd, herinneringen ook altijd :p

als je bij de vodafone shop kijkt, dan heb je daar toch ook heel veel gratis telefoontjes enzo, beter dan als je bij een zaak gaat als phoneshop, t for telecom en belcompany enzo..

kijk dit soort info zie ik graag:)
 
Werk zelf @ belcompany, en ik probeer altijd mensen de goeie dingen aan te smeren. Zelf me mening geven over iets etc. Tuurlijk gaat het vaak voor een bepaalde tel. of abbo. Maar bij mij niet altijd :p

Nee maar ff serieus.

Telfort: Zuigt, ze weten niet wat ze willen en hebben kut bereik
Orange: Ben ik zelf zeer over te spreken en heb het zelf ook. Alleen jammer dat de zo duur is.
T-Mobile: Lekker goedkoop, goeie dekking alleen ze doen altijd zo moeilijk voor iets.
KPN: Hebben nu wel lekkere abbonementen maar zijn nog redelijk duur
Vodafone: Super provider alleen jammer dat ze zo duur zijn

FF alle providers op ene rij van goedkoop naar duur

- Telfort
- T-mobile
- Orange
- Vodafone
- KPN

Kpn en vodafone hebben allebei samen de hoogste plek.

Ik heb nu zelf de Orange SPV e200, super toestel. Alles zit erop in principe.

- Bluetooth, mp3 speler, video speler etc.

Er zijn 1000 en 1 progjes voor deze phone te krijgen @ inet. Super. Zit nu te w8en op een nieuwe Sony Ericsson s700, 1,3 mp camera etc.

Als je een telefoon koopt koop dan een goeie, nokia, SE, Samsung ofzo.
 
heb orange 30 met een nokia 8910 ltd
werkt goed vooral dat alles in een maand bundel zit dat is echt relaxt
netwerk heb ik niet echt over te klagen dat is goed. het enigste wat ik iritant vind is de voice mail soms krijg je een sms dat je een nieuw bericht hebt maar dat is dan vaneen aantal dagen terug of een bericht wat je al eens verwijderd hebt dat je dan nog een keer krijgt

maar voor de rest is het goed ik heb deze bundel nu 1,5 jaar en daarvoor ongeveer 1,5 jaar een dutchtone (nu dus orange) bundel ik ben nogaltijd tevreden niks te klagen
 
Ik heb zelf t-mobile en heb geen moment spijt gehad van die keuze. Woon redelijk achteraf maar heb nog geen enkele keer geen bereik gehad.
Verder word je ook netjes geholpen bij die klantenservice en is de prijs voor wat je krijg ook zeker niet duur.
 
Ik had hem op GSM track.nl overal waren die gsm's veel duurder dan daar.

Heb nu SGH P 400 met 2 jarig 150 T mobile (20 euro p maand)

Bevalt prima moet ik zeggen.
 
heb zelf geen abbo maar prepaidje:| (zeik ouders!!en dat krijg je als je een oudere zus hebt die teveel bel-->hoge rekeningen8P ) Heb dus vodafone prepaid maar ben er niet echt te sprken over had met me t-mobile meer bereik lijkt et zo:rolleyes: ! voor de rest een LG w7000 dankzij mike@hsc:W :*

Laterrrrr Pepijn
 
nokia 6510 met tmbile 450 belminuten met 120 smsjes per maand kosten 58 euro permaand, service ZWAARKUT.
vandaar abbo opgezegt per 8/8/2004 en laatst orange 40 abbo gehaald met samsung e700
service geen idee maak eerst alle belminuten op bij tmobile
 
Last edited:
Hi Profile 30 (= dus KPN), kost me 30 euro per maand en dan heb ik 200 belminuten, smsjes of iedere mogelijke combinatie daarvan. Ik heb eerst Telfort en 2 jaar Ben/T-Mobile gehad, maar de dekking was echt heel beroerd. KPN heeft gewoon overal goede dekking, en ik heb ook nooit gedonder met de administratie of iets dergelijks.

Nadeeltje: Ze geven niet echt veel korting op een telefoon, maar het netwerk maakt een boel goed. Het is wel een verademing dat ik niet meer naar het eind v/d straat hoef te lopen om te kunnen bellen :)

Mn GSM is trouwens een Nokia 6100 (superdingetje).
 
Originally posted by PlaYa4YUE
ik ben namelijk op zoek naar een 120 min belbundel + gratis leuke GSM.

ik zelf dacht aan vodafone 120min 23.50 per maand

Heeft er iemand misschien tips voor mij?

Vodafone heeft @ belcompany leuke aanbiedingen, moet je maar is kijken:W
 
-Samsung A800
-Orange 20 (20 Euri per maand dus)
-Hoge rekeningen (ligt dat aan mij?)
-Sms en bel alles van 1 rekening.
Je krijgt gewoon iedere maand het nieuwe bedrag aan "beltegoed"...
 
Back
Top