Zip 70 carb

Amorr

New Member
Bij mijn zip 70 heb ik sproeier 80 zitten met een 17,5 carb.
Eerst reed ie goed, maar toen de motor eenmal warm was kon ik uit het niks geen gas meer geven. Dan klinkt het als hij verzuipt, nu heb ik uurtje later weer geprobeerd en heb het zelfde probleem alleen toen kwam dat pas later met een stukje rijden. Wie kan mij helpen?

Ik heb een korte schacht bougie geprobeerd en een lange, maar allebij het zelfde probleem
De foto hier onder is na dat die warm is en geen gas meer kan geven. Als ik de bougie kijk terwijl ik 15 min heb gereden is hij koffiebruin met beetje zwart
IMG_6859.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Zal wel verkeerde bougie zijn want in meeste 70 zit lange schacht....
Powerfilter er ook op zeker?
En meng je zelf of met oliepomp?

En als je een korte bougie in ee lange cilinderkop draait krijg je sowieso geen goede verkleuring van je bougie als.ie uberhaupt al zou starten
 
Zal wel verkeerde bougie zijn want in meeste 70 zit lange schacht....
Powerfilter er ook op zeker?
En meng je zelf of met oliepomp?

En als je een korte bougie in ee lange cilinderkop draait krijg je sowieso geen goede verkleuring van je bougie als.ie uberhaupt al zou starten
Zit zeker geen powerfilter op, nergens voor nodig op een malossi sport

Ik meng zelf. Altijd 1:40 gedaan
Als ik de bougie vandaag binnenkrijg ga ik gelijk testen
 
Zit zeker geen powerfilter op, nergens voor nodig op een malossi sport

Ik meng zelf. Altijd 1:40 gedaan
Als ik de bougie vandaag binnenkrijg ga ik gelijk testen
Daar denkt 90% van de mensen op het forum anders over, maar blij dat je de juiste keus hebt gemaakt. Gelukt met je andere bougie?
 
Ja nieuwe bougie kan ik lezen, alleen met 80 is ie zwart met koffiebruin maar dan moet mn luchtschroef op een halve slag open staan of ietsjes meer, als ik hem hoger draai krijg ik zelfde probleem als hierboven en 78 is ie wit
 
Back
Top