Booster valt stil

CyayC

BoOsTerBooY
Hey, mijn boosterke, start van de eerste kick, maar draait dan 1minuut en valt stil; Dan moet ik 30x kicken en volgas geven tegen die weer een start. Als ik hem na stilvallen een uurtje laat staan, start hij weer van de eerste kick, maar valt na een minuutje ook weer stil. Hetzelfde probleem heb ik dus in een bocht als ik mijn gas loslaat, valt hij weer stil en moet ik aan de kant een kwartiertje gaan kicken. Wat is dees?
 
Advertisement - register to remove this

Je motor zal waarschijnlijk ergens 'valse lucht' krijgen.
Is je cilinder origineel?
Komt er veel vloeistof door je uitlaat of meer door je luchtfilter kast?
Let me know some more details...
 
je hebt vast een grotere sproeier dan origineel? misschien te groot voor je setup? laat even je setup weten enz..​

luchtschroef enz geregeld bij het verzwaren van je setup?


(ach potverdikke.. heb het langst andere kant gezet per ongeluk :( )​
 
lol.. :p je moet trouwens niet elke keer een nieuw topic aanmaken als je niet geholpen word. je moet gewoon meer info geven.. zoek eens wat op met de searchs zodat je een aantal dingen kan natrekken.
 
Je motor zal waarschijnlijk ergens 'valse lucht' krijgen.
Is je cilinder origineel?
Komt er veel vloeistof door je uitlaat of meer door je luchtfilter kast?
Let me know some more details...

Der komt wat bruin-zwarte substantie uit mijn uitlaat gelopen ja. luchtfilter merk ik op zich geen probleem. De brommer staat normaal nog volledig origineel enkel de varioring uitgehaald (hoop ik) want nu gaat ie 73 en die moet teruggeschroefd worden naar 55. Ik heb de brommer 2dehands gekocht. morge wordt de carburator en luchtfilter uitgekuisd. kan dat aal helpen. en idd originele cilinder
 
een uitlaat zoeken die nog begrenst is. uitzoeken wat voor carb er onder je scooter zit (del of gutner) en je sproeier nakijken. wat voor uitlaat zit er onder?
 
type carburateur dat onder je scooter zit. is meestal een gutner of een dellorte (of hoe schrijf je het ;)) je kan die uitlaat terug begrenzen door er een grote rondel er tussen te steken. maar of dat hij dan nog lekker rijd. is nog maar de vraag. of koop een sitoplusje.. vind je wel 2de hands nieuw.
 
Back
Top