Brommersprint Genemuiden 25 augustus

zekers mooie foto's

127-1188291272.jpg
 
sorry hoor, maar ben je echt te lui om even dit topic door te lezen of wil je echt dat we alles voor je voorkauwen ?

ZELFS DRIE POSTS BOVEN JE !!!!!!!!

+ ooit gedacht aan even te kijken op ST.net OP DE VOORPAGINA !!!!!!
 
sorry hoor, maar ben je echt te lui om even dit topic door te lezen of wil je echt dat we alles voor je voorkauwen ?

ZELFS DRIE POSTS BOVEN JE !!!!!!!!

+ ooit gedacht aan even te kijken op ST.net OP DE VOORPAGINA !!!!!!

AMEN!8)

Ik heb je btw gemist zondag ;( nu heb ik geen uber vette foto's van die dag.....

MasterSword said:
staan er al ergens foto's online?

OMG Schaam je!8P
 
sorry hoor, maar ben je echt te lui om even dit topic door te lezen of wil je echt dat we alles voor je voorkauwen ?

ZELFS DRIE POSTS BOVEN JE !!!!!!!!

+ ooit gedacht aan even te kijken op ST.net OP DE VOORPAGINA !!!!!!


zat even naar de foto's te kijken , zat daarom waarschijnlijk in me hoofd van foto's maar bedoelde de tijden natuurlijk
 
Ik zat te twijfelen of ik wel filmpje ging maken nog. Waarom? Omdat:

ik geen goede camera had

de camera die ik had, erg weinig ruimte had, omdat ik men 2de geheugenkaart niet bij me had

De kwaliteit erg verneukt is als ik hem bewerkt heb met movie maker (iemand tips daarvoor?)

en alleen de standaard klasse heb...

Maar ja heb hem toch maar even gefixt. Dus hier is hij. Verwacht er niet veel van, is maar een simpel filmpje.

En Brommersprint, nog bedankt voor de pers kaart :)

http://www.megaupload.com/?d=30AS7Z41
 
Ik zat te twijfelen of ik wel filmpje ging maken nog. Waarom? Omdat:

ik geen goede camera had

de camera die ik had, erg weinig ruimte had, omdat ik men 2de geheugenkaart niet bij me had

De kwaliteit erg verneukt is als ik hem bewerkt heb met movie maker (iemand tips daarvoor?)

en alleen de standaard klasse heb...

Maar ja heb hem toch maar even gefixt. Dus hier is hij. Verwacht er niet veel van, is maar een simpel filmpje.

En Brommersprint, nog bedankt voor de pers kaart :)

http://www.megaupload.com/?d=30AS7Z41


Wel vet filmpje... Alleen jammer dat je alleen maar de Std klasse gefilmd en gefotografeerd heb....

Extreme had ook leuke kiekjes kunnen opleveren...
 
Totaal waar, maar ik had gewoon niet genoeg matriaal. Had JasperT niet nog ff gebeld of hij zijn camera mee nam. Volgende keer beter :). Zal ik JasperT de dag van te voren nog even bellen.

En heeft iemand nog tips hoe ik het vervagen van de beelden kan voorkomen bij het opslaan van het filmpje? Want op dat moment vervagen de beelden best wel erg bij movie maker...
 
Luc, dank voor je reactie. Het systeem moeten we idd nog verder perfectioneren, en we zullen de starte 'volgorde' eens onder de loep houden.

We hebben dit jaar circa 1300 betalende bezoekers gehad + 250 vrijkaarten + 320 deelnemers en monteurs + circa 300 t/m 12 jaar. Dus totaal over de 2000! Het terrein is natuurlijk een stuk groter en de tribunes langer, waardoor het wat meer verspreid.....

Greetz KJ




P.S: tijden word aan gewerkt, maar duurt nog wel even (eind deze week)

Als de tijden niet meer komen laat dat dan ook even weten.
Ik zou het niet zo leuk vinden, maar toch het wachten op iets wat niet meer komt is nog erger.
Groeten,
Luc
 
Als de tijden niet meer komen laat dat dan ook even weten.
Ik zou het niet zo leuk vinden, maar toch het wachten op iets wat niet meer komt is nog erger.
Groeten,
Luc

Toevallig heb ik dit weekend nog met Klaas Jan en daarna met Erik (van de tijdwaarneming) gebeld, beiden hadden een deel van de tijden; er is mij verzekerd dat het goed komt...

Groeten, Fokko
 
Hallo,

Brandstof controleren blijft altijd een moelijke kwestie.
Ik heb het zelf ook zeker geroken maar ruiken is niet iets zwart op wit zetten!
Het enige wat we kunnen doen is brandstof aftappen en door ons verstrekte benzine leveren.
Alleen hier kan later ook weer mee geklooid worden.(aptappen en weer andere in gooien)
Er zijn wel meet methoden voor maar dat moet in het lab. gebeuren.
Wat een heleboel tijd en geld kost(dus geen optie).

Dus als er voorstellen zijn horen we het graag en kunnen we het meenemen in het gezamelijke reglement(Jubbega,Damwoude en Genemuiden) die we volgend jaar gaan gelijk trekken en evt aanpassen.

Grt Roger Klaver

We werken met 65 vrijwilligers.......

Roger,
Meerdere mensen wachten hier nog steeds op. Met de reaktietijden erbij is het ook nog eens belangrijke informatie.
Vertel ons in elk geval of het wel of niet meer komt.
Ik had begrepen dat jullie nieuwe systeem nog de nodige kinderziektes had.
Dus als het niet meer komt dan kan daar zeker begrip voor opgebracht worden, maar vertel het ons wel.

Groeten,
Luc
 
Back
Top