Brommersprint Genemuiden 25 augustus

@ kenny, ik verwacht niet dat ze op dit forum hun informatie doorgeven, maar op hun eigen site staat zelfs niks aan informatie...
(geen nieuws na de sprintdag zelf)


overigens ben ik niet van mening dat ze hier niet lezen, voor de sprintdag zelf was de organisatie wekelijks hier te vinden.

nogmaals (ook al zou ik de tijden graag zien vanwege mijn PR) het maakt niet uit, ik had alleen graag geweten OF de tijden uberhaupt nog komen.
anders wacht ik voor niks.
 
Hallo heren,

Idd we hebbben het forum al een hele poos niet bekeken.
Het klopt ook dat het niet erg profesioneel is als de gereden tijden nog steeds nergens te lezen zijn.

Ik had gehoopt dat het nu al wel eens geregeld was!!
Alleen dat is nog steeds niet het geval dus ik ga als nog proberen dit te regelen.

Grt Roger Klaver BSG
 
Hallo heren,

Idd we hebbben het forum al een hele poos niet bekeken.
Het klopt ook dat het niet erg profesioneel is als de gereden tijden nog steeds nergens te lezen zijn.

Ik had gehoopt dat het nu al wel eens geregeld was!!
Alleen dat is nog steeds niet het geval dus ik ga als nog proberen dit te regelen.

Grt Roger Klaver BSG

Beste Heren,

Jullie zullen het niet geloven! Maar de tijden zijn online......dat wil zeggen van de 1e en 2e heat. (www.albertpost.nl/tijden.zip)

Even voor de duidelijkheid, er is/was niets mis met de tijden, we zijn gewoon slordig geweest met plaatsen en tijd vrijmaken. Verder zijn we ook verder niet erg profesioneel, dus dat klopt dan ook volledig met het late plaatsen.......

Genemuiden zal dit jaar naar verwachting plaatsvinden eind Augustus (23 of 30 augustus 2008). Wij gaan weer beginnen met de voorbereidingen......

Greetz Barney
 
bedankt voor de tijden! :)
pfff wordt ik weer aan die eerste run herrinnerd :p viel me scooter gewoon uit!
2e run een reactie tijd van 0,26, niks voor mij zo een start systeem :p
 
He eindelijk! wel vet!

NU zie ik dat er toch wel verschil was in mijn heats! op het bord stond toen van niet! daarom kreeg ik mijn twijfels omdat het voor me gevoel harder ging! 0,051 reactie tijd ;) vond het wel een fijn systeem hoor :p
 
Back
Top