handchoke past niet

Advertisement - register to remove this

bij de sf2 lc blijft de carb vaak te koud om het maar zo te noemen.
Dit resulteert vaak in het feit dat de choke langer dan nodig is aan blijft.
En ik werk zelf met machines en vind zo,n hand choke ideaal als je eenmaal door hebt hoe het werkt.
Dan kan die meestal na een paar sec. al uit ipv 300 meter of zo
 
normaal gesproken stotterd ie even een paar seconden met electrische choke en dat is normaal , bij elke scooter met electrische choke , maar ook met handchoke zal dit wel een beetje zo zijn als je afstelling goed is.
 
mischien even wat bijdraaien oid , normaal gesproken moet het immers zo willen.

dat jouw scooter langer door gaat ligt wel aan de afstelling , met name de stationairsproeier en/of de gasnaald. zou je die goed afstellen zou je het met de electrische choke ook lang zo erg niet hebben.
 
had daar al mee gespeelt gasnaald op alle streepjes gezet.
Van te rijk liep ie beroerd
Van heel arm weer goed(om het zo maar te noemen)
Stationair sproeier is standaart.
Maar kon hem net wel beter starten gebruikte nu geen choke en poef aan.
5 minuten gereden 5 minuten daarna in de shop scooter vol in de regen ,maar gelijk weer aan zonder te choken.
Ook me sputteren na 1 a 2 km rijden is voorbij nu.
Vind hem nu wel beter rijden en weggaan als ie koud is.
Normaal werk ik met kettingzagen elke dag .En deze start ik na een nacht kou gewoon door 3 /5 x te trekken aan het touw en de choke erop.
En dan van de choke af en starten maar ,
Even paar seconden stationair werkt echt perfect.
Ga dit morgen ook weer proberen werkte op de vorige brommer met handchoke ook goed
 
dat dat nu voorbij is komt gewoon door het feit dat je stationairsproeier eigenlijk net te groot is , daarom hoef je de choke niet te gebruiken waarschijnlijk ook.

jij draait het nu gewoon om.
 
dat kan kloppen , dat komt omdat de kabel bij de carb gaat roesten en vastzitten , nieuwe kabel erop , choke in de carb schoonmaken en de hevel met spray inspuiten en het gaat weer als nieuw..
 
Back
Top