Krukas kapot?

Ik heb een runner rst 2t 70cc en ik heb dus den probleem als ik kick gebeurde er niks... hij maakt hiervoor ook raar geluid en viel uit... maar ik een beetje rond neuzen vario er af gehaald zit redelijk spelling op... en rond gedraaid met de hand en voelde geen lucht aangezogen worden via het bougie gat.... en mn onsteking werkte niet... ik heb nu dus mn dynamo bekeken en als ik daar aan draai zuigt hij wel aan... alleen geen vonk maar denk dat ik die 12v niet met de hand kan opweken.. maar wat kan dit zijn ik heb zelf idee dat de krukas aan de vario kant afgebroken of zit bestaat de krukas uit meerdere onderdelen iemand n idee
 
Advertisement - register to remove this

Die Rommel van Mezoly niet nee , en als je het zelf niet kan vervangen , word een dure hobby.
Het is niet alleen de Krukas wat je gaat vervangen , Lagers keerringen , Koelvloeistof , Pakkingset etc etc.
 
Ik kan het opzich zelf wel... heb ondertussen al meerdere scooters gehad... maar ik denk dat ik hem dan maar voor onderdelen verkoop... geen zin om te maken kentkeen is toch al op gesloopt gezet
 
Back
Top