Peugeot fox its concept.

Telefonica2.

Well-Known Member
Zoals de titel aangeeft ben ik benieuwd naar de Peugeot fox its concept.
Ik heb sinds gisteren een peugeot fox its concept. Nu ben ik aan t zoeken wat dat dat precies inhoud.
Ook naar wat het eigenlijk is. Ondanks een vario vind ik deze meer in de categorie brommer vallen. Hoewel ook met scooter technologie.
Ik vind dit machtig mooie dingen. Juist omdat het anders is dan anders.Vroger vond ik t zo gaaf als ze met een fox de pizza aan de deur brachten.
Ik ben benieuwd of jullie meer info hebben over de fox. niet alleen de ITS maar ook de " gewone" Fox.
grappig weetje:Mijn auto is een VW Fox en heb nu als brommer een Peugeot Fox.
 
Advertisement - register to remove this

Zo, Nieuwe achterband er op dus in totaal 2 nieuwe banden. Enige probleem welke ik nog heb is het trrrttt trrrtttt bij koude motor en houd dan in en geeft weer vrij om het zo te noemen(beste omschrijving) tot ongeveer 5 km houd dit aan met steeds meer tijd er tussen.
Vermoed dat hij koud iets te veel krijgt. Choke werkt wel en motor loopt steeds beter stationair met warme motor naarmate er meer mee gereden word. bougie kleur is perfect koffie met melk bruin. vorige eigenaresse reed er max 15/20 kmpu mee. binnenkort laten omkeuren naar brom. en koppeling even na kijken omdat stationair wil hij er vandoor en waarschijnlijk druk en trekveren vervangen.(loopt normale stationair toerental)
 
Back
Top