Stage6 Cup Italië

Is het geen idee dat wanneer die S6 tachtig uitkomt om ook zon klasse in NL te organiseren?
dat doen we wel in 2009 met een totaalgewicht van 160 kilo. kan ik zelf ook meeblasssssen :+

ik denk niet dat al onze banen daar geschikt voor zijn en er is geen plaats voor @ the moment. eerst maar eens zien wat de 4 takt gaat doen in 2008.
 
Ik denk ook dat er niet heel veel verschil zal zijn met de 70cc machine's qua tijd.....

Aangezien het verschil van 50 naar 70cc ook minimaal te noemen is/was.
 
om nog ff terug te komen op zo'n tripje italie :0
misschien handig als we nu alvast een klein lijstje maken, met mensen die "waarschijnlijk" wel zin hebben :)

- berre
- mitch
- patrick
- pronk ?
- sander ?
- timo ( vriend van mij ) geen forum account
 
Last edited:
dat doen we wel in 2009 met een totaalgewicht van 160 kilo. kan ik zelf ook meeblasssssen :+

ik denk niet dat al onze banen daar geschikt voor zijn en er is geen plaats voor @ the moment. eerst maar eens zien wat de 4 takt gaat doen in 2008.

Ik snap het, dacht ook niet voor 2008 ofzo maar voor in de toekomst. Weet ook wel dat jullie ver van te voren zulke dingen moeten regelen/plannen en niet zomaar ff een klasse kunnen openen.:p

Groetjes Fouad.
 
- berre
- mitch
- patrick
- pronk ?
- sander ?
- timo ( vriend van berre ) geen forum account
- EGT
- Timmy / Thunderracing
 
Wss denk hij dat jullie dan alleen italië rijden en de nederlandse banen niet meer waardoor hij 2 plekken stijgt in het klassement.

zover was ik ook:p maar



24 maart - Lelystad (nederland) 2,5 week

13 april ottobiano (pavia) (italie) 2 weken

27 april - Emmen (nederland) 2 weken

10 mei - Lelystad(nederland) 2 weken

25 mei - Coridonia (Macerata)(italie) 1 week

1 juni - Veldhoven(nederland) 19 dagen

20 juni - Latina (suedl. Rom)(italie)

29 juni - Spa-francorchamps(belgie) 1 week

6 juli - Pomposa (Ferrara)(italie) 1 week

13 juli - Lelystad(nederland) zomerstop 3 weken

july - 24 uurs Spa - Francorchamps(belgie)

3 augustus - Ottobiano (Pavia)(italie) 1 week

10 augustus - Veldhoven(nederLAND) 26 dagen

6 september - Emmen(nederland 2 weken

21 september - Spa-francorchamps(belgie)

21 september - Pomposa (Ferrara)(italie)

Keuze van 21 sep. ligt aan het kampioenschap

kan gecombineerd worden:)
 
wilde net even zeggen ;) volgens mij mag je wel een hele aardige sponser hebben en een hele goede oto om dat allemaal voor elkaar te krijgen :) maar goed wie weet toch
 
idd, de trips zelf zijn al gesponsord wat betreft diesel, tol en auto. Inschrijvingen worden wat duurder maar moet te doen zijn.. onze tuner rijd dit seizoen zelf ook met zijn kart team EK wedstrijden op al deze ciruits dus die zal meerendeels ook aanwezig zijn. maargoed dit topicje gaat niet over ons:D maar niet geschoten is altijd mis!
 
Back
Top