Zip 4t 50cc nieuw opvoeren?

ZipRookie

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn eerste scooter gekocht van Central Scooters, en ik wilde weten hoe ik het meeste uit mijn scooter kan halen zonder illegaal te rijden en constant over mijn schouder te moeten kijken voor politie/boa's.

Het is de IGET Zip 50cc 4t brommer van centralscooters.nl volledig standaard, en ik wil dus rond de 50-54 km gaan. (Rollerbankproof). Of als iemand suggesties heeft voor een setup met een begrenzer+afstandsbediening (rond de 60 km/u) zou ik die ook graag willen horen.

Keep in mind dat ik op een budget zit van rond de 250,- voor opvoeren en er middelmatig tot geen verstand van heb.

Thnx nog, en laat maar komen ;)
 
Advertisement - register to remove this

malossi multivar monteren. Top gaat er iets van omhoog en hij trekt harder, en mooier tot de topsnelheid.
iget opvoeren is niet goedkoop. een snellere ecu is al snel 200 euro. een power commander begrenzer (met afstandbediening dus) is al boven je budget.
ik zou het lekker houden bij de malossi multivar dan heb je ook geen gezeur met politie etc.
 
malossi multivar monteren. Top gaat er iets van omhoog en hij trekt harder, en mooier tot de topsnelheid.
iget opvoeren is niet goedkoop. een snellere ecu is al snel 200 euro. een power commander begrenzer (met afstandbediening dus) is al boven je budget.
ik zou het lekker houden bij de malossi multivar dan heb je ook geen gezeur met politie etc.
Top, dankjewel. Weet je toevallig ook welk gewicht aan rolletjes ik moet gebruiken? Ik zie mensen die verschillende gewichten gebruiken waaronder 6.1g, 6.5g of 7,5g. Alleen heb ik zelf geen idee wat ik nodig heb. En wat betreft power commander, hoeveel zou dat kosten en heb ik dan ook een ecu nodig of kan dat zonder?
 
Back
Top