Gpt toerenteller

Riek5314

New Member
Goedendag ik heb een vraag weet iemand wat er aan de hand is als je lampje van je gpt knippert een temp op LL staat?

Hij heeft wel koelvloeistof staan lekken dus misschien dat er te weinig in zit om te meten ?

Mvg Rico
 
Advertisement - register to remove this

Staat dat niet in de handleiding van deze meter?
Indien je deze niet (meer) hebt, Google is often your friend!
 
Hij heeft koelvloeistof gelekt, en hij geeft nu op mijn dashboard iets van koelvloeistof aan.

Goh, wat zou je denken?

Gewoon doorrijden joh, koelvloeistof heeft gelukkig voor de rest ook geen belangrijke functie ofzo.
 
Hij heeft koelvloeistof gelekt, en hij geeft nu op mijn dashboard iets van koelvloeistof aan.

Goh, wat zou je denken?

Gewoon doorrijden joh, koelvloeistof heeft gelukkig voor de rest ook geen belangrijke functie ofz

Hij heeft koelvloeistof gelekt, en hij geeft nu op mijn dashboard iets van koelvloeistof aan.

Goh, wat zou je denken?

Gewoon doorrijden joh, koelvloeistof heeft gelukkig voor de rest ook geen belangrijke functie ofzo.
Hij heeft koelvloeistof gelekt, en hij geeft nu op mijn dashboard iets van koelvloeistof aan.

Goh, wat zou je denken?

Gewoon doorrijden joh, koelvloeistof heeft gelukkig voor de rest ook geen belangrijke functie ofzo.
Mijn vraag is wat die L L betekent als je daar een antwoord op heb hoor ik graag..
 
Back
Top