NOS nieuws

Pasqual

Well-Known Member
Scootparts gaat ws NOS sets verkopen...
ik las net bij scootnews dit verhaaltje:


NOS nieuws....



We waren al een tijdje bezig met het importeren van een goede en complete lachgas set (Nitrous Oxide).

Dat schijnt nu eindelijk te gaan lukken. Op de foto een overzicht van een speciaal voor scooters ontwikkelde set. Hij zou zelf makkelijk te monteren zijn en ook simpel te bedienen zijn.

Richtprijs: 695.- euro. Meer hierover als we hem ook echt binnen hebben.
NOS_1.gif


NOS_2.gif


Wat denken jullie, dat dit gaat lopen?!
Iemand nu al interesse:p??

dit si btw de exacte kopie van de scootparts site inc pics:)
Greetz pasqual...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

wel bruut hoor :) gast die ik ken heeft et in zn auto, echt wel phat 8)
benieuwd wie hier mee gaat rijden:p


//edt//
lol sta je daluk @ rollerbank, denken die cops dat je een begrenser hebt, NOSsen ze ineens 8) mwooooooaaaaaaaaaap :7
 
Ehm jonge je hebt meer dan 2kw:)D)....
ja gek he:|

lijkt me egt wel moelijk om zoiets FF dr op te zetten....
tis wel duur.... maar dat is gewoon prijs opzich... kweenie of het de prijs waard is voor wat je krijgt!?
 
zo een flesje is 10oz, das ongeveer 280gr.
Daar doe je een run(400m) mee denk ik, maar das afhankelijk hoeveel de vermogenwinst is.
Ik heb een 1,5kg fles en daar zal ik denk ik een run of 4 mee doen.
Het gas zelf kost een 4euro per kg.

Hou er wel rekening mee dat de NOS flessen niet gekeurd zijn voor europa en dat dus geen enkele normale gasleverancier ze zal willen vullen.
 
Denk niet dat dit echt veel zal helpen... Misschien op papier wel, maar in het echt lukt dit nooit. Ten eerste moet je zuiger, cilinder, krukas, etc. de enorme kracht die in één keer word uitgeoefend wel aankunnen, en ten tweede denk ik niet dat je je scoot echt recht en met twee wielen op de grond kunt houden. Ook zal je, je frame zwaar moeten verstevigen.
Kortom, ik denk dat dit een grote flop wordt :D
 
Back
Top