NOS nieuws

Pasqual

Well-Known Member
Scootparts gaat ws NOS sets verkopen...
ik las net bij scootnews dit verhaaltje:


NOS nieuws....



We waren al een tijdje bezig met het importeren van een goede en complete lachgas set (Nitrous Oxide).

Dat schijnt nu eindelijk te gaan lukken. Op de foto een overzicht van een speciaal voor scooters ontwikkelde set. Hij zou zelf makkelijk te monteren zijn en ook simpel te bedienen zijn.

Richtprijs: 695.- euro. Meer hierover als we hem ook echt binnen hebben.
NOS_1.gif


NOS_2.gif


Wat denken jullie, dat dit gaat lopen?!
Iemand nu al interesse:p??

dit si btw de exacte kopie van de scootparts site inc pics:)
Greetz pasqual...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Glenn
ik snap niet waarom het verboden is...

of je nou een alto met nos neemt
of een dikke 3.0 V6 auto neemt :?

nos is niet te regelen met je gaspedaal dus beter een 3.0 v6 waarvan je de gas dosering kan bepalen dan een alto die niet te stoppen is als je die nos inspuit. Je hebt natuurlijk mensen die (als het toegestaan is nos in je auto te hebben) het gewoon op straat gebruiken om die 1ne 3.0 v6 eruit te blazen en wat als er dan net een auto een straat uit komt rijden? krijg je als het mee zit nog een mooie explosie ook met al dat lachgas.
 
ALs je ff verder zoekt op internet is het al dik 100 euro goedkoper voor dezelfde set. Tijdje terug ben ik ookal opzoek geweest.

Maarja, over een tijdje zullen er idd aardig wat mensen mee rijden denkik...
 
Het is verboden, omdat er teveel prutsers zijn die niet kunnen sleutelen.

Ik heb wel eens een plaatje gezien van een auto, waarvan de NOS flessen waren geexplodeerd. Dat ding stond in een garage. Van de auto was niks meer over, en de complete garagedeur was er ook uit geblazen. Moet je maar eens indenken als dat gebeurt terwijl je effe relaxt voor het stoplicht staat te wachten.. :O

Ik vind het goed dat het verboden is.. Jawel, ik zou het ook wel willen uitproberen, maar er lopen teveel prutsers op deze aardkloot rond ;)
 
Back
Top