85cc tpr aerox projectje

Dikkeaerox

New Member
Haj, heb dus een zeer goed opgevoerde 50cc aerox maar wil toch wat meer vermogen dus wil beginnen aan iets nieuws.
Ik ga dus een 85cc TPR kit kopen. Ik vroeg me af welke uitlaat ik het best kan kiezen omdat een 70cc uitlaat wss te laag vermogen is en een yasuni c40 te hoog. (denk ik)
Heb dus 3 opties gevonden maar geen enkele die me erg aanspreekt;

329€ KRM 90-100cc Racing -> goedkoper maar geen krul dus geen wheelies.
476€ Stage6 R/T 90-100cc -> erg duur.
413€ TPR 85cc. -> erg duur en heb er weinig vertrouwen in.

Is er een andere optie (liefst onder de 350€) waar ik overheen heb gekeken?
Ook heb ik een 28mm carb gekozen. Is een 26mm toch beter?
 
Advertisement - register to remove this

Waarom wil je meer dan 70cc om te beginnen? Cilinderinhoud wil niet automatisch zeggen dat het sneller is.
En om te beginnen is 70 meer dan genoeg om flink in de problemen te komen.

Financieel ? of ....... Ik heb wat uitgaven gehad de laatse weken ... D8 dat die af was .... Helaas niet ... Paar X Planken ,,, was om te Janken ,
 
Financieel ? of ....... Ik heb wat uitgaven gehad de laatse weken ... D8 dat die af was .... Helaas niet ... Paar X Planken ,,, was om te Janken ,
Onderandere, maar ook als je niet echt ervaren bent met het rijden op snellere voertuigen. Tuurlijk komen zometeen alle Valentino Rossi's van de huidige generatie die allemaal hebben gevlogen met hun scooter mij het tegendeel bewijzen. Maar zelfs @Brute-Force kan snel vooruit komen met een 70cc maargoed je moet ergens beginnen he.
 
Back
Top