beste uitaat voor peugeot fox???

Baasje!

voorheen foxrider:P
ik ben wel is beniewd wat jullie nou denken dat een goede/ de beste uitlaat voor een peugeot fox is, aangezien ik van plan ben een niewe te kopen.
Keb nu een ninja, dat doet t wel leuk op standaard setupie, maar trekt slecht weg, vin ik, terwijl je met een fox juist zo lekker moet kenne wheelien!!!
Ps: sito plus heeft ook wel wheelie power, haha, dat wil egt wel!!

edit://
aangezien ik nog lang niet alle uitlaten ken voor een fox, zijn plaatjes meer dan welkom!!!
fox5.jpg

mn auspuff
uitlaat1.jpg

en met dempertje gepolijst (vrij smerig op foto, maja)
 
Advertisement - register to remove this

leovinci loopt ook wel lekker, wheelie power is redelijke en je top gaat wel hoger als met een Ninja, tenminste bij mijn Wallaroo. Ik heb dan wel een 70cc Polini W-poort :) zal ook wel verschil maken ;)
Er is overigens ook nog een Gianelli Z te koop, teruglopertje die ook prima loopt hoor, wel wat minder trekkracht als bij de Leovinici Handmade. Kijk ander ff in de search, zal zeker wel iets tussenstaan.
 
ja het lullige is dat je voor fox moeilijk kan searchen, omdat fox maar drie letters is, en je er min. 4 moet intikken
had al beetje gekeken, maar lukt niet egt

enne gianelli z, is dat die uitlaat, die van boven na beneden terugloopt, beetje bruin met zilvere demper
 
Originally posted by foxrider
ja het lullige is dat je voor fox moeilijk kan searchen, omdat fox maar drie letters is, en je er min. 4 moet intikken
had al beetje gekeken, maar lukt niet egt

enne gianelli z, is dat die uitlaat, die van boven na beneden terugloopt, beetje bruin met zilvere demper

dat is de gianelli sport pro 5, ik heb die op men wallaroo, veel wheelie power op 65cc! op 50 weet ik niet...
 
Ik heb op mijn wallaroo 50cc snel de omega uitlaat zitten. Moet zeggen trekt wel lekker door nu maar met std cilinder niet echt. Had op std cilinder de leo hm Echt de chilste uitlaat die ik ervoor had. Zet hem in de vakantie er weer onder. En ik heb nog de metrakit uitlaat. Die trekt echt super op. Alleen omdat die aan de kant de kickstart zit. Is die wat minder prettig in de winter omdat je dan vaak wat beter moet kicken. Maar ben nog aan het afstellen.
 
Die van mij haalt 80 op de teller (als ik me vario krijg gaat dat dus zeker beter worden) en dat gaat echt niet hard, of jij bent een mietje, of dat ding is defect. Ik snap ook niet waarom vaak scooterrijders erop neerkijken, een Fox heeft een fantastische wegligging! Alleen in de regen uitkijken dat je voorband niet wegglijd, want daar zit te weinig gewicht, ik rij in de regen ook dus leunend tegen de stuur, en zit niet achterover.

Maar effe ontopic:

Wat is de beste uitlaat voor Fox, een rechte uitlaat (Ninja voor Fox (bestaat dus wel)), of terugloper (Gianelli SP5 voor Fox)???
 
Wat een onzin, warom zou dat niet kunnen, harder als 55 rijden. Ik weet niet hoor, maar het verschil tussen een pizzafox, en een fox van jezelf is wel vrij groot. Op zon pizzading durf ik nauwelijks te rijden, vergeleken met die van mij.
En ik snap nu hoe dat slecht wegtrekken komt van die ninja, keb nog geen andere vario/ramplaat. As ik dat erin doe, heb al eens geprobeerd, dan gaat ie cker beter
 
Originally posted by yup
Iemand zinnig antwoord hierop?:

Wat is de beste uitlaat voor Fox, een rechte uitlaat (Ninja voor Fox (bestaat dus wel)), of terugloper (Gianelli SP5 voor Fox)???

op wallaroo geeft de ninja 5km/u meer top, maar de gianelli sp5 geeft VEEL meer koppel en rijplezier! De ninja geeft echt weinig koppel vanuit stilstand of lage snelheid...
beide wel op 65cc getest...
 
wat ik zei over dat een ninja slecht wegtrekt neem ik terug. Heb net een andere ramplaat erin gezet na veel geklooi met die variobus (staat in ander topic van me) en nu trekt ie heel relaxt weg.8P
 
Back
Top