beste uitaat voor peugeot fox???

Baasje!

voorheen foxrider:P
ik ben wel is beniewd wat jullie nou denken dat een goede/ de beste uitlaat voor een peugeot fox is, aangezien ik van plan ben een niewe te kopen.
Keb nu een ninja, dat doet t wel leuk op standaard setupie, maar trekt slecht weg, vin ik, terwijl je met een fox juist zo lekker moet kenne wheelien!!!
Ps: sito plus heeft ook wel wheelie power, haha, dat wil egt wel!!

edit://
aangezien ik nog lang niet alle uitlaten ken voor een fox, zijn plaatjes meer dan welkom!!!
fox5.jpg

mn auspuff
uitlaat1.jpg

en met dempertje gepolijst (vrij smerig op foto, maja)
 
Advertisement - register to remove this

ja klopt, standaard fox cilinder presteert veel beter dan die van een wallaroo (giet + 3 spoelpoorten + smallere uitlaatpoort meen ik).
Ik vind de SP5 helemaal niet lelijk, maar ja... dat is persoonlijk.
 
Last edited:
Mijn wallaroo vindt ik zelf mooier als een fox.. Maar met de metrakit uitlaat trek je het hardst op, maar ik vind de leo hm nog wel de beste. Heb helaas geen sp5 ,maar omega is leuk maar je trekt niet op.. Op 50 snel ga ik metra en leo nog wel ff testen.
 
Originally posted by Honda Red Bull
Mijn wallaroo vindt ik zelf mooier als een fox.. Maar met de metrakit uitlaat trek je het hardst op, maar ik vind de leo hm nog wel de beste. Heb helaas geen sp5 ,maar omega is leuk maar je trekt niet op.. Op 50 snel ga ik metra en leo nog wel ff testen.

ben ik hier de enige met een 65cc@wallaroo of fox? 8P
 
Denk t haast wel, wel van degene die hier reageren. Dan heb je nog gloomyfox met 70lc, en die andere gozer met die wallaroo (wat ik minder mooi vind als een fox ;)) met die verlaste mina cilinder etc.
 
Oke hier dan maar ffies een overzicht met foto's aangezien niemand foto's schijnt te hebben8P
image.php

gianelli handmade?
image.php

gianelli sp5
image.php

leo handmade
image.php

bidalot
image.php

ninja (op mn fox)
image.php

turbokit
image.php

promo
image.php

warrior
 
Last edited:
BTW, die plaatjes lukken alleen als je link kopieert, en dan internet explorer opent, en dan plakt...

Als je de vario niet vervangt heb je geen moer aan een andere uitlaat, behalve als je trekkracht/autowheelies wilt...

De standaard vario van een Fox is zwaar begrenst op top, hoger dan 72-75 is echt onmogelijk. Er blijft tijdens afstellen altijd 0.75 cm streep over, maakt niet uit welke rollen.

Tot 98-99 zijn de Fox vario's begrenst, die van de latere jaren weet ik niet.
 
jah maar de fox van foxrider heeft een andere ramplaat en daarmee boekt ie echt wel hard en trekt ie ook als de ziekte.

hij heeft gewoon een standaart vario en koppeling maar ging wel iets van 80 echte met andere ramplaat en ninja.

ramplaat komt van een honda dacht ik
 
Originally posted by BENELLI p0W3r
jah maar de fox van foxrider heeft een andere ramplaat en daarmee boekt ie echt wel hard en trekt ie ook als de ziekte.

hij heeft gewoon een standaart vario en koppeling maar ging wel iets van 80 echte met andere ramplaat en ninja.

ramplaat komt van een honda dacht ik

ja klopt ja, 80 reed ie wel, alleen dikke dip bij de 30 ofzo, niet weg te krijgen.
 
Vandaag heb ik me multivar erin gegooid en tering wat gaat dit hard zeg, niet normaal. Hij heeft wel trekkracht verloren (heb originele drukveer) maar hij gaat nu 90 @ teller ipv 70 @ teller. En een lichte helling af heb ik zelfs de teller 1 cm uitgelopen!

Alleen drukveer nog, maar dat komt nog wel.

Fox uit 96 std. onbegrenst, multivar sport met 7.1 grams rollen ori drukveer.

Multivar op Fox = aanrader!
 
Originally posted by foxrider
en wat kost zon multivar dan wel niet. Dat ding van mij boekt autowheelies (als ie koud is) met die ninja, en ik weet cker dat dat niet lukt met die multivar

Ja maar ik wil snelheid, niet brute trekkracht. Die multivar heb ik voor 55 euro maar ik heb er zeker geen spijt van!

En weet jij toevallig hoeveel invloed een gele drukveer van malossi op de top heeft? Ik heb nu de originele erin, maar hij trekt een beetje traag naar zijn top en de tussensprints (gas los, en daarna weer gassen) zijn helemaal belabberd. Zal die gele drukveer veel van me top pakken?

http://www.marktplaats.nl/markt/mot...rs/48711.htm?ret=/nieuw_zoek.php3?q=ninja+fox

Is dit de Ninja die je bedoelt? Is deze dus goed?
 
Ja is zelfde als die van mij, alleen andere ophanging. ik heb ook g2. Maar voor snelheid is dees beter, en trekken denk tog die gianelli.

Trouwens probeer gelijk die rooie, het verschil tussen die twee is niet erg groot. Ik rijd ook met een rooie, als ik die gele erin doe heb ik ook dooie punten. En je top zal iets lager liggen, maar wat voor rollen heb je, aan je verhaal te zien wel zwaar
 
Dude ik ga geen rooie proberen, jij hebt power want jij hebt andere uitlaat, ik heb geen moer behalve multivar, ik heb 7.1 grams rollen, maar neemt een gele drukveer veel van je snelheid?

En hoe bedoel je alleen andere ophanging? Past die Ninja op die advertentie niet op me Fox? (lijkt me sterk, er staat voor wallaroo en Fox).
 
Oh ik d8 dat je gianelli had. En je rollen zijn te zwaar denk ik, zou eerst ligtere proberen, en dan gele drukveer. Denk dat je misgien 5 km/u inlevert, maar je trekt veel beter is wel moeite waard hoor

en andere uitlaat is egt veel beter op fox hoor, die citto + is egt drie keer nix, cker neit voor snelheid. Allen veel power onderin

En ik denk dat hij een niewere of ouere model heb dan mij, maar is gewoon zelfde, alleen deze ninja op foto, zal ergens anders bevestigd worden dan op de mijne, kijk maar aan begin van topic, daar ken je goed zien hoe die bij mij vastzit

enne, nog iets, ik zou die uitlaat wel nemen as ik jou was, mits ie nog goed is is het een leuke prijs. Maar dat moet er ook egt nix op zitten, ding is nieuw 105 euro
 
Originally posted by foxrider
Oh ik d8 dat je gianelli had. En je rollen zijn te zwaar denk ik, zou eerst ligtere proberen, en dan gele drukveer. Denk dat je misgien 5 km/u inlevert, maar je trekt veel beter is wel moeite waard hoor

en andere uitlaat is egt veel beter op fox hoor, die citto + is egt drie keer nix, cker neit voor snelheid. Allen veel power onderin

En ik denk dat hij een niewere of ouere model heb dan mij, maar is gewoon zelfde, alleen deze ninja op foto, zal ergens anders bevestigd worden dan op de mijne, kijk maar aan begin van topic, daar ken je goed zien hoe die bij mij vastzit

enne, nog iets, ik zou die uitlaat wel nemen as ik jou was, mits ie nog goed is is het een leuke prijs. Maar dat moet er ook egt nix op zitten, ding is nieuw 105 euro

Ik denk dat ik die Ninja ga halen man, je zegt dat je autowheelies kan, maar wat is je top op teller? En digi?

En ik ga denk ik 6.3 grams rollen erin gooien, en dan die gele drukveer, kijke wat ie dan doet.

Ik ga voor die uitlaat 50 euro bieden... zeker het proberen waard.
 
Back
Top