beste uitaat voor peugeot fox???

Baasje!

voorheen foxrider:P
ik ben wel is beniewd wat jullie nou denken dat een goede/ de beste uitlaat voor een peugeot fox is, aangezien ik van plan ben een niewe te kopen.
Keb nu een ninja, dat doet t wel leuk op standaard setupie, maar trekt slecht weg, vin ik, terwijl je met een fox juist zo lekker moet kenne wheelien!!!
Ps: sito plus heeft ook wel wheelie power, haha, dat wil egt wel!!

edit://
aangezien ik nog lang niet alle uitlaten ken voor een fox, zijn plaatjes meer dan welkom!!!
fox5.jpg

mn auspuff
uitlaat1.jpg

en met dempertje gepolijst (vrij smerig op foto, maja)
 
Advertisement - register to remove this

ja ik rij alleen met standaard begrensde vario, dan 65 (heb fietsteller) en met andere ramplaat (vette dip bij 30) rij ik 80.
Maar hij trekt wel leuk nu, als je goed agterop gaat zitten gaat ie wel omhoog bij wegtrekken, trekt alleen slegt weg uit de bocht of als je remt, en dan weer gasgeeft, maja, das denk afstelwerk aan carb. je moet m gweoon emailen en zeggen dat je 60 inc. verzenden bied
dan doet ie m denk wel weg!!!
Maar als ik het opnieuwe mogt doen, had ik voor gianelli gegaan
 
Nee dan haal ik liever Gianelli man, want ik woon in Amsterdam en daar verkoopt iemand eentje voor 50 euro en die heeft 8000 km gelopen, bijna geen roest.

En wat is een andere ramplaat?
 
Ja idd, en luchtprop heb je er ook uit neem ik aan.
trouwens, je teller wijkt behoorlijk uit, dus verw8 niet dat je egt hard gaat nu. Met ninja of gia. ga je een stuk harder en trek je beter
 
En dus jij raad een Gianelli SP5 aan?

Hoe is deze dan:
Gianelli SP5, 8000 km gelopen, klein roestplekje aan het einde (is bijna niet te zien), speciaal voor Fox of wallaroo vraagprijs 60 euro's.

Is dit een goeie?

En ja, alle begrenzers zijn erafgesloopt ook de prop dus.
 
ja maar wel duur, maar je moet maar kijken wat je belangrijker vind, uiterlijk of prestaties. Met gia. trek ffies vlotter op, doortrekken en top zijn ongeveer hetzelfde. Maar persoonlijk vin ik de ninja egt veel mooier
 
Originally posted by foxrider
ja maar wel duur, maar je moet maar kijken wat je belangrijker vind, uiterlijk of prestaties. Met gia. trek ffies vlotter op, doortrekken en top zijn ongeveer hetzelfde. Maar persoonlijk vin ik de ninja egt veel mooier

Hoeveel verschil is er in vlotter optrekken?

Bijv. stel ik race tegen een Runner SP onbegrenst met Yasuni ofzo d'rop

Ik heb mijn Fox met multivar + Ninja, wie zal het snelste optrekken?

Want als hij sneller is dan opgevoerde scoots, is het genoeg voor mij, alhoewel autowheelies is wel leuk :D
 
autowheelie = gevaarlijk
en dat ken je nooit zeggen. Ik trek wel veel scoots eruit, maar ook veel scoots trekken mij deruit. Met gianelli heb ik noooit gereden, maar andere gast die ik ken wel en dat trekt egt leuk weg bij stoplichten enzo. En als ik in Amsterdam zo wonen, had ik cker de gia genomen, is beter, en ligt mooi hoog, dus je kan gewoon vol over drempels enzo, met ninja juist helemaal niet
 
Originally posted by foxrider
autowheelie = gevaarlijk
en dat ken je nooit zeggen. Ik trek wel veel scoots eruit, maar ook veel scoots trekken mij deruit. Met gianelli heb ik noooit gereden, maar andere gast die ik ken wel en dat trekt egt leuk weg bij stoplichten enzo. En als ik in Amsterdam zo wonen, had ik cker de gia genomen, is beter, en ligt mooi hoog, dus je kan gewoon vol over drempels enzo, met ninja juist helemaal niet

Dat laatste is de doorslag om de Gianelli te kopen, serieus.

Ik overweeg serieus om een uitlaat te kopen, maar zit nog na te denken erover.

Het word waarschijnlijk een SP5 dus.

BTW hoeveel kost het ongeveer om de dealer de rollen, drukveer de sproeier enzo te laten af stellen (als ik een nieuwe uitlaat haal)?
 
Last edited:
ik vind de sp5 op wallaroo ook best aardig staan...



om bij de dealer af te laten stellen ben je volgens mij toch al snel meer dan 50€ kwijt als ze alles moeten vervangen...

ik doe het altijd gewoon zelf.
 
sp5 schijnt wel de beste uitlaat te zijn en voor 70cc ninja of het liefts bidalot of omgelaste c16:D Maar hier zit een bedrijfje dat afstelt voor 40 euro. best cheap. Maar ik doe het zelf en wordt er gek van.
 
Volgens de meeste Fox kenners is de SP5 de beste allround uitlaat, de koppel/top verhouding is zeer goed...

Een Ninja valt bij mij (als ik al een uitlaat haal) helemaal af ivm drempels enzo (alhoewel dat simpel kan opgelost worden met ophanging dmv ijzerdraard).
 
ja, zie mijn plaatje, je kunt de ninja makkelijk omlassen, probleem is alleen dan wel dat ie een stuk hoger + naar buiten/vanaf de brommer komt te staan. Ik vind de ninja niet lelijk, maar de prestaties vielen mij zwaar tegen. Ik zou dus voor een Gianelli SP5 of leovinci handmade gaan (als ik het bekijk vanuit de wallaroo).
 
Back
Top