Booster valt uit

Mr. Syndrome

Well-Known Member
yo people,,

ik heb een probleempje met men booster.. als ik hem dus start slaat hij aan maar wil niet langer dan 2 a 3 seconden blijven draaien, ie valt dus altijd uit. dan als ik klein beetje gas geef en dat aan hou gaat ie hoger in toeren dan weer wa lager en wil gelijk altijd uitvallen en uiteindelijk valt ie gewoon uit. ik heb men carbu al uitgekuist maar dit helpt niet :mad:. ik weet gewoon niet wat het is, maar persoonlijk vind ik dat ie heel weinig toeren draait. kan iemand me helpen aub!!

alvast bedankt.

mijn setup:

Stage6 krukas
DR50
Dell'orto 17.5mm (sproeier 90)
standaard luchtfilter
power one variateur
witte malossi drukveer
Hebo V-snaar
 
Advertisement - register to remove this

Zo te horen moet je carburateur afgesteld worden. In dit geval denk ik dat je een wat kleinere sproeier erin moet draaien.

Sinds wanneer heb je dit probleem?
 
ja mijn bougie ziet beetje naar de zwarte kant, kleinere sproeier zeker? welke maat zou ik er dan ingooien? . krijg hem echt moeilijk te starten en altijd die toeren die onregelmatig worden :s. en op welk stand zou ik mijn gasnaald zetten staat nu 2e plaats vanboven.
 
heb nu eens weest rijden opt industrie. kreeg hem voor de eerste keer zolang aan. toen ik zo'n 60 reed en dan heel mijn gas opengooide ging ie ni sneller en ie begon te stotteren en toen ik een klein beetj gas terug nam en dat bleef houden ging ie ineens naar z'n top. maar na tijdje rijden werd ie alsmaar warmer en warmer en dan mocht ik wel helemaal et gas opengooien en ging in 1 keer weer naar de 90... maar bij thuiskomen viel ie weer stil :( en starte nie meer


ook als ik kick en ie gaat weer zo'n sec of 2 à 3 aan komt er veel rook uit de uitlaat weet niet of dit er x met te maken heeft maar ik vermeld het maar even.. uitlaat: gianelli extra chroom... na de winter komt waarschijnlijk Bidalot S3R op.
 
Gewoon een stuk kleinere sproeier erin draaien om te beginnen :)

Je hebt wel verse benzine erin gegooid? En verse olie evt ook. Is het handmix of zit er gewoon een oliepompje op?
 
en aan welke sproeier had je dan gedacht? heb niet zoveel verstand van carbu afstellen..

en ja er zit dus een apart bakje bij voor de olie maar heb vorige week is 1 litertje 2 takt ingedaan maar erna dan weer uitgedaan en terug normaal benzine ingedaan... was tijdje geleden dat ie gedraait had en was bang voor vastloper....
 
Uh er moet gewoon benzine in je benzinetank en olie in je olietank, verder niks. Spring eens omlaag naar sproeier 80. Neem desnoods de sproeier die er nu in zit mee naar de winkel, zodat je zeker de goeie soort meekrijgt
 
oke zal dan in de loop van de week is om sproeiertje gaan.. hopelijk start ie dan een stuk beter.... en i.v.m. m'n gasnaald staat deze goe? dus 2e ringetje bovenaan...

thnx eh!
 
Hij moet in het midden, als dat er niet is dan moet het clipje in het 2e gleufje van boven geloof ik ja. Eerst de juiste sproeier vinden in elk geval (daarom ook steeds volgas testen, en zorgen dat de scooter een beetje warm is voor je een oordeel over de sproeier velt)
 
Back
Top