Malossi krukaslagers

lightning said:
heb mijn lagers via werk, skf c4, voor 9e per 2 :)

als intresse in kan ik misschien wel wat regelen
Die mina lagers zijn bijna overal voor weinig te krijgen.
Probeer maar eens piaggio lagers te regelen, daar ben je wel iets langer zoet mee.
 
Ik heb nu de volgende lagers:
Metra Kit pro sjees 975V1910.
Zijn rond de 40-50 voor een setje.
Er is mij verteld dat deze hetzelfde zijn als die malossi lagers.

Ik maak op uit dit topic dat je met die lagers van 80 eurie per setje een vermogenswinst kan behalen en dit beter smeert ( = langere levensduur?).

Ik kan deze lagers waarschijnlijk wel weer doorverkopen dus haak even in op de vraag van dit topic, IS DIT WEL DE MOEITE WAARD?

Ik hoor het graag.

Marc

edit komt een team99 krukas op piaggo:p
 
Joël said:
Typische dealer bullshit.

Het enige voordeel is dat de buitenkooi van de EA lagers gelijk liggen met het carter, en er zo meer speling is tussen de krukwangen en de buitenschalen, voor betere olieflow.

Alleen zinvol bij de MHR TEAM krukas, of krukassen met eenzelfde breedte.

Met andere krukassen is de speling groot genoeg en heb je de verlaagde buitenkooien niet nodig.

Tot slot meld ik nog dat Malossi gebruik maakt van C3 speling, geen C4 en al helemaal geen C5 zoals hier geroepen wordt.

dus het zou niet op een hebo krukas werken?
ik vind dat er idd super veel speling op zit :X
ik denk dat ik de volgende x maar weer voor de skf c4 ga! :rolleyes:
 
Ok dan weet ik genoeg, dan pak ik gewoon c4 lagers met viton keeringen. Zijn hier nog complete setje van?
 
mhr#27 said:
Die mina lagers zijn bijna overal voor weinig te krijgen.
Probeer maar eens piaggio lagers te regelen, daar ben je wel iets langer zoet mee.

Kan praktisch bijna alle lagers regelen via werk, als ik de maten of nummers maar heb. Bestellen ze altijd bij een groothandel en komen ze de dag erop brengen.

Dus als er veel vraag voor is laat het maar ff weten @ pm
 
Marcie said:
Ik maak op uit dit topic dat je met die lagers van 80 eurie per setje een vermogenswinst kan behalen en dit beter smeert ( = langere levensduur?).

Het smeert beter ja, vermogenswinst...nee
 
c4 lagers hebben meer weerstand op de krukas ze zijn breder dan g5 vn malossi deze hebben minder weerstand dus meer snelheid ik persoonlijk zou gaan voor de g5 van malossi
 
nitro-racing said:
c4 lagers hebben meer weerstand op de krukas ze zijn breder dan g5 vn malossi deze hebben minder weerstand dus meer snelheid ik persoonlijk zou gaan voor de g5 van malossi

blaat :|
 
nitro-racing said:
c4 lagers hebben meer weerstand op de krukas ze zijn breder dan g5 vn malossi deze hebben minder weerstand dus meer snelheid ik persoonlijk zou gaan voor de g5 van malossi

Om maar ff een misverstand uit de wereld te halen, c2, c3, c4...heeft helemaal nix met weerstand te maken, het heeft te maken met de speling van de lagerkooi die bij een bepaald toerental nodig is. vb. : Als je een std cilinder hebt met een snel uitlaatje heeft het dus geen voordeel om c4 lagers te monteren...
 
Er staat: de moeite waard.

Ik vraag: Of kan je net zo goed SKF C4 lagers monteren?

Oftewel: Is het echt zinvol
 
Snap je me nou echt niet?

Ik bedoel dus: is het echt nodig, of kan je net zo goed SKF C4 lagers monteren @ team99 as, pff
 
van nodig staat er niets

ik snap jou niet , je vraag word duidelijk beantwoord op pagina 1

het word gewoon beter gesmeerd . punt
 
Je kan die jongen toch ook normaal antwoord geven man!! :(
Het is niet nodig , je smering word alleen beter.
ik heb ook normale lagers @ team as
 
TimB said:
Er staat: de moeite waard.

Ik vraag: Of kan je net zo goed SKF C4 lagers monteren?

Oftewel: Is het echt zinvol

Noodzakelijk. Zie Malossi site.

Zoals ik al zei is anders de speling te klein en dat kan je lagers/krukas/cilinder/zuiger kosten....
 
Back
Top